سامسونگ گلکسی S21 پلاس از یک نمایشگر تخت با حاشیه‌های باریک استفاده خواهد کرد

چنان‌چه به‌دنبال دریافت اطلاعات جدیدی پیرامون اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 سامسونگ هستید؛ در این‌صورت آخرین جزئیات منتشر شده پیرامون این هندست‌ها احتمالا شما را ناامید نخواهند کرد. اخیرا یک شخص خبرچین با شناسه MauriQHD@ تصاویری از نسخه بنفش‌رنگ (Phantom Violet) اسمارت‌فون گلکسی S21 پلاس را منتشر نموده است. این تصاویر اگرچه دربردارنده هیچ‌گونه جزئیات جدید و ناشناخته‌ای پیرامون هندست مذکور نیستند؛ اما در فقدان تصاویر مطبوعاتی کماکان نمایی مطلوب از دستگاه واقعی را ارائه می‌دهند.

به‌نظر می‌رسد که تصاویر لو رفته مربوط به نسخه پیش‌نمایشی گلکسی S21 پلاس هستند؛ محصولی که در واقع برای فروش در نظر گرفته نشده است. نکته مهم‌تر اینکه تصاویر مذکور بار دیگر برخی از جذاب‌ترین مشخصه‌های طراحی هندست از الگوی برجسته و منحصربه‌فرد ماژول دوربین گرفته تا نمایشگر تخت با حواشی باریک در هر 4 طرف را نمایش می‌دهند. در واقع بر اساس محتوای این تصاویر به‌نظر می‌رسد که حواشی اطراف نمایشگر گلکسی S21 پلاس جزو باریک‌ترین نمونه‌ها در میان اسمارت‌فون‌ها خواهد بود.

اگرچه سامسونگ مشغول بررسی روش‌های مختلف و منحصربه‌فردی برای به چالش کشیدن مدل‌های پرچم‌دار آینده است؛ اما غول کره‌ای در اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 خود از فناوری دوربین زیر نمایشگر استفاده نخواهد کرد. صرفنظر از این موضوع به‌نظر می‌رسد که اندازه حفره مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر Infinity O گلکسی S21 پلاس نسبتا کوچک باشد. همچنین اطلاعات اخیرا لو رفته صحت یکی از تصاویر پس‌زمینه رسمی برای سری گلکسی S21 را مجددا موردتائید قرار می‌دهند. کلیه تصاویر پس‌زمینه مربوط به این هندست‌ها از چند هفته پیش منتشر شده و پیش از رونمایی پرچم‌داران سامسونگ در روز 14 ژانویه (25 دی ماه) به‌طور غیررسمی قابل دانلود هستند.

4 در مورد “سامسونگ گلکسی S21 پلاس از یک نمایشگر تخت با حاشیه‌های باریک استفاده خواهد کرد”

  1. حامد عطایی

    هربار دارن نازک ترش میکنن مگه میخوان کارد آشپزخونه بزنن
    دیگه توی دست حس راحتی نمیده

  2. یعنی واقعا همینه؟؟؟
    اگه این باشه که هیچ جذابیتی نداره
    وان پلاس و شیاومی خیلی شیک تر میسازن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH