ADSL مخابرات

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات خواستار افزایش تعرفه‌های مخابراتی کشور شد!

مجید سلطانی، مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، در دیدار با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، خواستار افزایش تعرفه‌های مخابراتی شد. وی با حضور در کمیسیون صنایع مجلس خواستار حمایت مجلس از طرح‌های افزایش درآمد شرکت مخابرات شد. سلطانی در مورد غیرواقعی بودن تعرفه‌های مخابراتی گفت: هزینه‌های مخابرات به دلیل ثبات طولانی مدت تعرفه‌ها متوازن نیست، دلیل کند بودن روند توسعه زیرساختی ارتباطی در کشور نیز همین مورد است.

مدیرعامل شرکت مخابرات با اشاره به افزایش هزینه‌ها و سخت شدن مدیریت این شرکت اعلام کرد: درآمد ماهانه ما از یک خط تلفن ثابت 6 هزار تومان است، درحالی که برای نگه‌داری خط در طول ماه 15 هزار تومان هزینه می‌شود. برای اداره شرکت تعرفه‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که امکان تامین هزینه‌ها و پیشرفت در توسعه امکان پذیر باشد.

سلطانی با اعلام مطالبات کارکنان و کارگزاران روستایی شرکت مخابرات از مجلس خواست تا در موضوع منطقی کردن تعرفه‌ها از مخابرات حمایت کند.

در این دیدار اکبری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام نقش مهم مخابرات در توسعه ارتباطی کشور گفت: کمیسیون پیگیر حل مشکلات کارگزاران روستایی، کارکنان و پیمانکاران مخابرات خواهد بود، ما از طرح‌های درآمدزایی شرکت مخابرات دفاع می‌کنیم. با وجود آن که شرکت مخابرات از بودجه کشور استفاده نمی‌کند، نمایندگان مجلس از طرح‌هایی که موجب تقویت بنیه مالی مخابرات شود حمایت خواهند کرد.

4 در مورد “مدیرعامل جدید شرکت مخابرات خواستار افزایش تعرفه‌های مخابراتی کشور شد!”

  1. در آمد مخابرات بیشتر از نفت میباشد و 40 سال است که سیم تلفن کوچه ما عوض نشده چطور هزینه نگهداری آن 15 تومن است
    بالاخره از هر طرف باید به مردم فشار وارد کنید چون زندگی بدون دغدغه و آرامی داشته باشیم ……

  2. حسین حسینی

    مگه چیکار میکنن که 15 تومن هزینه نگهداری ماهانه اش میشه؟؟؟؟؟ بهشون آب و وکود میدن؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH