آنر V40 با تراشه +Dimensity 1000 در پایگاه داده بنچمارک رویت شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها برند آنر اسمارت‌فون‌های سری V40 خود را در ماه ژانویه سال 2021 عرضه خواهد کرد. اکنون یکی از اعضای این خانواده در پایگاه داده GameBench رویت شده است. فهرست اطلاعات بنچمارک نشان می‌دهند که این هندست دارای شماره مدل NWE-AN10 بوده و به‌همراه سیستم‌عامل اندروید 10 و پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 روانه بازار می‌شود. این GPU قادر به پردازش تصاویر با سرعت 90 فریم برثانیه است؛ در نتیجه نمایشگر گوشی از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

اطلاعات بنچمارک آنر V40 در پایگاه داده GameBench

یک شخص خبرچین پیش‌تر ادعا کرده بود که شماره مدل NWE-AN10 متعلق به اسمارت‌فون آنر V40 است؛ اما هنوز مشخص نیست که این شناسه به نسخه معمولی، پرو یا ورژن سومی از دستگاه اشاره دارد. با این‌حال اکنون می‌دانیم که GPU مذکور بخشی از تراشه +Dimensity 1000 ساخت شرکت مدیاتک است. در حال حاضر این پلتفرم توسط تعداد انگشت‌شماری از گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عملکرد نمایشگر آنر V40 در زمینه نرخ نوسازی

از آنجا که نمایشگر هندست‌ها معمولا با پردازنده گرافیکی همگام می‌شوند؛ لذا قابلیت پردازش 90 فریم برثانیه حین اجرای بازی‌ها تنها در نمایشگری با نرخ نوسازی حداقل 90 هرتزی قابل دسترس است. با این‌حال به‌کارگیری یک پنل 120 هرتزی نیز کاملا منتفی نخواهد بود. با این‌حال هندست مذکور در اکثر بنچمارک‌ها نرخ نوسازی 90 هرتزی را حفظ خواهد کرد؛ مگر آنکه این موضوع از طریق نرم‌افزاری و به‌صورت غیرقابل رویت محدود شود. بنابراین محتمل‌ترین توضیح این است که ما با 2 گوشی مختلف از این سری سروکار داریم.

پیش‌تر اسمارت‌فون آنر V40 به‌همراه یک شارژر 66 واتی تائیدیه 3C را دریافت کرد. این شارژر پیش‌تر در بسته‌بندی اسمارت‌فون‌های هواوی میت 40 پرو و هواوی نوا 8 نیز رویت شده بود.

2 در مورد “آنر V40 با تراشه +Dimensity 1000 در پایگاه داده بنچمارک رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH