به‌روزرسانی اندروید 11 برای شیائومی Mi A3 موجب از کار افتادن آن می‌شود

به‌عنوان یک قاعده کلی هنگام انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید خصوصا نسخه‌های اصلی به کاربران توصیه می‌شود تا آن‌را سریعا دریافت و نصب نمایند. بدین‌ترتیب ضمن رفع مشکلات امنیتی دستگاه، کاربران از امکانات جدید بهره‌مند خواهند شد.

با این‌حال بسته‌های به‌روزرسانی بعضا به‌صورت دسته‌ای منتشر شده و مشکلاتی را برای اسمارت‌فون‌ها ایجاد می‌کنند. این سناریو دقیقا در خصوص گوشی شیائومی Mi A3 به وقوع پیوسته است. انتشار به‌روزرسانی اندروید 11 برای این هندست مجهز به سیستم‌عامل اندروید وان آغاز شده است. گزارشات متعدد منتشر شده از سوی کاربران نشان می‌دهند که پس از نصب این به‌روزرسانی، هندست‌های آن‌ها به‌طور کامل بلا استفاده شده و در غیر این‌صورت از کار خواهند افتاد.

 

بنابراین چنان‌چه جزو کاربران شیائومی Mi A3 هستید و اعلان مربوط به به‌روزرسانی را مشاهده می‌کنید؛ در این‌صورت توصیه می‌شود تا فرآیند نصب را متوقف نمایید. در چنین وضعیتی شما می‌توانید خوش‌شانس باشید و یا تعطیلات سال نو میلادی را به کام خود تلخ کنید.

کارشناسان امیدوارند که شیائومی اوضاع را به سرعت کنترل نموده و یک بسته آپدیت اصلاح‌کننده مشکلات را منتشر نماید. البته با توجه به سابقه وحشتناک کمپانی چینی در زمینه به‌روزرسانی هندست‌های مجهز به اندروید وان این پدیده احتمالا در آینده نزدیک عملی نخواهد شد.

3 در مورد “به‌روزرسانی اندروید 11 برای شیائومی Mi A3 موجب از کار افتادن آن می‌شود”

  1. آشغاله دیگه، آشغال نباشه که این اتفاقا نمیتونه، این کلاهبردار شارژر ۸۰ وات رو دروغکی ۱۲۰ وات جا میزنه، یک غیر معتبر و بی کیفیت که قیمتش مفته.!

    1
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH