نسخه رایگان بازی محبوب Plants Vs Zombies + لینک دانلود

plants vs zombies

بازی محبوب Plants Vs Zombies  که چند سال پیش توانست عنوان بازی سال را ازآن خود کند، سرانجام به صورت رایگان عرضه شده است و در ادامه به شما لینک دانلود رایگان این بازی ارائه خواهد گردید.

 این بازی در سبک دفاع از قلعه با ماجرای خنده دار و روند معتاد کننده خود برای مدتی بسیار طولانی می‌تواند شما را سرگرم نگاه دارد. این بازی در نوع خود بسیار جذاب است و درباره حمله زامبی‌های بسیار ابله و کم هوشی به خانه شما است، در این میان تنها سد دفاعی شما در برابر این موجودات، گیاهان خانه هستند. در این بازی شما می‌توانید در ردیف‌های مختلف باغچه خانه خودتان گیاه‌های مختلفی را بکارید که هر یک از این گیاه‌ها دراای امکانات و توانایی‌های منجصر به فردی هستند. در طول بازی با موارد خنده‌دار بسیاری روبرو خواهید شد، برای نمونه هر چند وقت یک بار زامبی‌ها برای شما نامه می‌دهند که سرشار از غلط‌های املایی مضحک است و یا اینکه همسایه شما با صدای عجیب و دیالوگ‌های نامفهوم خود هر چند وقت یکبار به سراغ شما می‌آید.

این بازی برای پلتفرم‌های iOS و اندروید نیز قابل دسترسی است ولی نسخه‌های موبایل آن رایگان نیستند و برای استفاده از آن‌ها باید هزینه‌ پرداختد نمایید. نسخه رایگان بازی از طریق لینک زیر برای پبتفرم‌های مک و ویندوز قابل دسترسی و دانلود خواهد بود.

https://www.origin.com/en-in/store/buy/plants-vs-zombies/mac-pc-download/base-game/standard-edition

شایان ذکر است که نسخه دوم این بازی به هیچ عنوان نتوانست موفقیت نسخه اول را تکرار نماید و با استقبالی کاملا معمولی روبرو شد ولی نسخه اول بازی که به شما عرضه شده است، به عنوان بازی سال انتخاب شد و لینک مربوطه برای دانلود نسخه Game of the year edition است.

جالب است بدانید که استودیوی سازنده این بازی که Popcap نام دارد،  پس از ساخت این عنوان به رشدی بسیار بالا دست یافت و از یک استودیوی ناشناخته به یک استودیوی محبوب و مشهور بازی شسازی تبدیل شد و توسط کمپانی بزرگ بازی سازی الکترونیک آرتز خریداری شد. ارزش مالی این استودیوی بازی سازی که در سال 2000 تاسیس شده است، پس از ساخت بازی plants Vs zombies به بیش از یکصد میلیون دلار رسید و در حال حاضر بیشتر از 400 کارمند برای این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

این استودیو همچنین بازی مشهور Bejeweled را نیز ساخته است که در سطح جهانی بسیار محبوب و پرطرفدرا است و بیش از 50 میلیون نسخه از آن در سطح جهان و بر روی پلتفرم‌های مختلف به فروش رفته است. شایان ذکر است که این بازی تنها تا 20 روز دیگر رایگان بوده و پس از آن دوباره با قیمت 5 دلار فروخته خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH