10 گوشی مناسب که به مناسبت روز مرد می‌توانید به همسر و پدر خود هدیه بدهید!

روز مرد می‌تواند بهانه‌ای باشد برای کسانی که دوست دارند به پدر یا همسر خود، یک گوشی بسیار خوب و کاربردی هدیه بدهند. البته، مدل‌های زیاد و رنگارنگی در بازار وجود دارد که هر کس نسبت به بودجه و سلیقه خود، یک گزینه را انتخاب می‌کند.

حال به همین مناسبت، تصمیم گرفتیم تا 5 گوشی که در بین مدل‌های بازار بهترین هستند، برای شما معرفی کنیم و البته بر اساس قیمت مرتب نماییم تا هر کس بر حسب بودجه‌ای که دارد، یکی را انتخاب کند.

سامسونگ گلکسی نوت 3

note3

بی‌تردید این محصول سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های بازار است که به خاطر جثه نسبتا بزرگش، در رده فبلت‌ها (بین گوشی و تبلت) هم قرار می‌گیرد. گلکسی نوت 3 با داشتن سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر با کیفیت و امکانات رنگارنگی چون قلم استایلوس، یکی از دوست داشتنی‌ترین گوشی‌ها برای مردان امروزی است. قیمت این مدل در حدود 1.700 تا 1.750 است!

سونی اکسپریا Z1

xperia-z1-11251

اگر پدر و یا همسر شما به عکاسی علاقه زیادی دارد و در عین حال استخر هم زیاد می‌رود، اکسپریا Z1 سونی گزینه‌ای ایده‌آل برای وی خواهد بود. این گوشی هوشمند اندرویدی که از نظر سخت‌افزاری نیز بسیار توانمند است، ظاهر شکیلی داشته و تمام انتظارات یک علاقه‌مند به گوشی‌های اندرویدی را برآورده خواهد کرد. قیمت این مدل در بازار، در حدود 1.520 است.

ال‌جی G2

optimus-g2

بایستی گوشی G2 را مدلی منحصر به فرد دانست که دکمه‌های آن در پشت دستگاه و در زیر دوربین قرار گرفته‌اند و البته دلیل این امر، سهولت استفاده از آن‌هاست. این گوشی مجهز به یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی با کیفیتی عالی است دوربین آن با تجهیز به لرزش‌گیر اپتیکال، یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است. برای خرید نسخه 32 گیگابایت این گوشی، بایستی در حدود 1.500 هزینه کنید.

سونی اکسپریا Z Ultra

sony-xperia-z-ultra-

واقعیت این است که این دستگاه بیشتر از آنکه شبیه به یک گوشی باشد، به تبلت شباهت داشته و مناسب افرادی با دستان بزرگ و جیب‌های بزرگ‌تر است! ضخامت باریک این محصول سونی، یکی از موارد زیبا شدن آن است و نمایشگر با کیفیت 6.4 اینچی فول اچ‌دی در کنار سخت‌افزار قدرتمند، این مدل را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای عاشقان صفحه نمایش‌های بزرگ کرده است. قیمت این محصول در بازار، در حدود 1.350 است.

نوکیا لومیا 925

Nokia-Lumia-925-2

شاید پدر یا همسر شما، چندان روی خوشی به گوشی‌های اندرویدی نشان نمی‌دهد و به برندی چون نوکیا و یا سیستم عاملی مانند ویندوزفون علاقه‌مند است. پس برای وی گوشی لومیا 925 را بخرید، محصولی که استحکام گوشی‌های اندروید را به دستان وی هدیه داده و با یک دوربین توانمند و نمایشگر با کیفیت، لحظات شیرینی را برای وی رقم خواهد زد. قیمت این گوشی در بازار، در حدود 1.250 است.

اچ‌تی‌سی دیزایر 700

htc-desire-700-dual-sim-tw-slide-05

یک گوشی شیک با توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت که از مزایای اصلی آن می‌توان به داشتن طراحی عالی با اسپیکرهایی توانمند اشاره کرد. این مدل 5 اینچی، نزدیک به 1 میلیون تومان قیمت دارد و مناسب برای علاقه‌مندان به گوشی‌های دو سیم کارته است.

سامسونگ گلکسی گرند 2

GRAND-2

در بین محصولات سامسونگ، این گوشی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به سایز نمایشگر در کنار توانایی پشتیبانی از 2 سیم کارت، اهمیت زیادی می‌دهند. گلکسی گرند 2 یک نمایشگر 5.2 اینچی اچ‌دی دارد و با تجهیز به دوربین 8 مگاپیکسلی، قادر است به صورت فول اچ‌دی فیلم‌برداری کند. قیمت این گوشی در حدود 930 هزار تومان است.

هواوی G700

Huawei-Ascend-G700

این گوشی ساخت هواوی را بایستی یکی از مدل‌هایی دانست که نسبت به قیمت پرداختی، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربرش قرار می‌دهد. نمایشگر 5 اینچی اچ‌دی، پردازنده 4 هسته‌ای با 2 گیگابایت رم به همراه دوربین 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی، G700 را تبدیل به یک انتخاب بسیار خوب کرده است. این محصول هواوی در حدود 760 هزار تومان قیمت دارد.

ال‌جی L70

lg_l70_dual

این محصول ال‌جی که به تازگی وارد بازار کشورمان شده است، از طراحی دلپذیری بهره می‌گیرد و با داشتن نمایشگری 4.5 اینچی و توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان، می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای دوست داران سری L این کمپانی کره‌ای باشد. قیمت L70 در حدود 570 هزار تومان است.

هواوی Y320

Huawei-Ascend-Y320

اگر برای خرید یک گوشی هوشمند، نمی‌خواهید هزینه زیادی بپردازید، هواوی Y320 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این گوشی نمایشگری 4 اینچی دارد و توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم زمان را نیز داراست. قیمت این مدل، در حدود 290 هزار تومان است.

24 در مورد “10 گوشی مناسب که به مناسبت روز مرد می‌توانید به همسر و پدر خود هدیه بدهید!”

  1. لطفن راهنمایی کنید بین اینها کدام مناسبتره ؟
    LG L70 D325
    HTC DESIRE310
    HUAWEI G610
    SAMSUNG GALEXY S3 mini I8190
    SAMSUNG ACE 3 DUAL SIM
    SONY XPERIA M dual sim

    بین اینها اولویت اولم میخواستم ال جی بگیرم گفتند گوشی خوبی نیست
    خواستم HTC بگیرم گفتند چینی هست و رمش کمه و فلاش دوربین نداره
    رفتم سراغ HUAWEI که کلن دلمو زدن از مارکش با اینکه امکانات خوبی داره
    اومدم سراغ S3 MINI چون میخوام هدیه بدم قیمتش برام بالا بود و من صفحه 4.5 تا 5 میخواستم که این 4 بود
    بعدش ACE 3 که اونم نمیدونم فرقش با S 3 MINI زیاد نداره اما صفحه اش کوچیک بود
    اومدم سراغ XPERIA M گفتند دوربینش خوب نیست
    حالا شما بگو LG L70 D 325 گوشی خوبی هست و آیا برند ال جی تونسته موفق باشه در این گوشی یا نه اگر تدیید کنید میگیرم

    1. پیمان گل‌کار

      ال جی محصولان خوبی داره اما پیشنهاد میکنم گوشی هواوی با گارانتی اصلی را بگیرید که خیالتان هم راحت باشد

  2. اولویت های من برای خرید گوشی:
    1.خواندن متن(word,pdf,power point)
    2.وب گردی.دانلود مقاله،
    3.عکس،فیلم
    4.ارتباط با بروبچه ها نمیدونم با این برنامه های وی چت،واتزآپ و….
    حالا منتظرم بین گزینه هام شما بفرمایید کدوم گوشی برام مناسب تره.واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم
    htc one max,سامسونگ نوت3 و نوکیا لومیا 1520
    در ضمن میخوام شیک و خاص هم باشممممممممممممم
    تشکر

    1. علیرضا مطریان

      لومیا 1520 : ظاهر و طراحی شیک ، دوربین بسیار عالی 20 مگاپیکسلی ، سیستم عامل منحصر بفرد و مدرن ویندوزفون 8.1 ، صفحه نمایش فوق العاده 6 اینچی
      نوت 3 : بدنۀ چرم مصنوعی با بافت پلاستیکی ، دوربین 13 مگاپیکسلی خیلی خوب با فیلمبرداری 4K ، سیستم عامل آزاد اندروید 4.4.2 با ظاهر رنگارنگ و البته کاربردی تاچ وایز ، صفحه نمایش 5.7 فول اچ–دی با غلظت رنگ عالی
      وان مکس : بدنۀ فوق العاده باکیفیت آلومینیومی و خوشدست و سنسور اثر انگشت با کارکرد مناسب ،دوربین 4 اولتراپیکسلی با کیفیت کافی اما نه فوق العاده ، سیستم عامل آزاد اندروید 4.4.2 با ظاهر جذاب و درجه یک سنس 5.5

      مثل همیشه در نهایت انتخاب با شماست…

    2. پیمان گل‌کار

      بین این سه گزینه، اگر دوست دارید گوشی شما تک باشه و همچنین دوربین با کیفیتی نیز همراه اون باشه، ابتدا لومیا و سپس نوت 3 رو انتخاب کنید. وان مکس رو پیشنهاد می‌کنم خیلی سمتش نرید، با اینکه از نظر ظاهر قشنگ هست، اما قدرت و امکانات دو مدل دیگه رو نداره

  3. من یه گوشی در 400 تومن میخوام. و کیفیت صفحه نمایش برام خیلی مهمه و اینکه فیلم اچ دی رو بخونه.هواوی y300 چطوره؟

    1. slm dooste man …ye tosie mikonam k sony o entekhab nakoni azoonjai k tamirkare gooshiam mibinam k kharabie ziadi daran az beyne Huawei o htc ham k moshakhase disier700 khili ooshie behtar va zibatarie….

  4. ممنون از اطلاعات خوبتون
    چرا حرفی ازhtc one max نزدید؟
    من برای خرید بین دو گزینه htc one max و سامسونگ نوت3 موندم
    البته نوکیا لومیا 1520 هم خیلی وسوسه برانگیزه.
    راهنماییم کنید لطفا

    1. پیمان گل‌کار

      شما باید ابتدا اولویت‌های خودتون در خرید را مشخص کنید و سپس گزینه نهایی را انتخاب کنیم!

  5. بیچاره مردا
    موقع روز زن چه گوشیایی معرفی میکردن الان …
    هر چی گوشی عتیقه بود گذاشتین اینجا فک کنم

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH