تصویر جدید کیس گلکسی S21 اولترا سامسونگ با جایگاه ویژه قلم S Pen منتشر شد

اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا سامسونگ برخی قابلیت‌های سری گلکسی نوت را به ارث خواهد برد؛ چرا که این هندست از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد. با این‌حال این مشخصه بیش از آنکه یک ویژگی بومی باشد؛ نوعی قابلیت الحاقی به‌شمار می‌رود. بسته خرده فروشی گلکسی S21 اولترا حاوی قلم S Pen نخواهد بود. در واقع در وهله نخست این هندست فاقد یک درگاه ویژه جهت استقرار استایلوس خواهد بود.

در عوض S Pen یک گزینه خرید مجزا به‌شمار خواهد رفت. این ابزار به‌صورت مستقل یا به‌عنوان بخشی از یک پکیج شامل کیس‌های منتخب عرضه خواهد شد. این کیس‌ها بخش مهمی از معادله محسوب می‌شوند؛ زیرا قلم S Pen را در کنار گوشی قرار خواهند داد.


کاور S View Flip همراه با قلم S Pen برای گلکسی S21 اولترا

همان‌طور که در تصاویر فوق ملاحظه می‌کنید؛ کاور جدید S View Flip توسط وبسایت WinFuture منتشر شده است. این کیس در مقایسه با حالت معمول کمی عریض‌تر خواهد بود. این‌کار با هدف ایجاد ضخامت لازم جهت میزبانی از قلم استایلوس انجام شده است. همچنین این کیس قلم استایلوس را در موقعیتی مناسب قرار می‌دهد تا گوشی قادر به شارژ باتری آن باشد.

قلم S Pen کماکان عملکرد از راه دور خود را حفظ خواهد کرد. اگرچه عملکردهای ابتدایی قلم به باتری احتیاج ندارند؛ اما مدل‌های اخیر S Pen مجهز به اتصال بلوتوث هستند. بدین‌ترتیب قلم می‌تواند به‌عنوان شاتر دوربین از راه دور یا حتی یک شتاب‌سنج و ژیروسکوپ برای تشخیص ژست‌های حرکتی به‌کار گرفته شود. کلیه موارد فوق به‌معنای ضرورت شارژ بودن باتری قلم هستند (در حالی‌که این مسئله برای گوشی‌های نوت حائز اهمیت نبود).

قلم S Pen گلکسی S21 اولترا، قلم S Pen گلکسی نوت 20، قلم S Pen گلکسی تب S7 1 (از راست به چپ)

قلم S Pen موردنظر از ظاهری مشابه با نمونه مورد استفاده توسط گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس برخوردار است. این 2 تبلت فاقد غلاف مخصوص استایلوس بوده و در عوض از اتصال مغناطیسی بهره می‌گیرند. این استایلوس در مقایسه با قلم S Pen گلکسی نوت فاقد جزء کلیکی در قسمت فوقانی است. قلم S Pen همانند استایلوس گلکسی نوت 20 به تنهایی 40 یورو قیمت خواهد داشت. همچنین سامسونگ این قلم را به‌همراه فلیپ کاور و کیس سیلیکونی منتخب خود عرضه خواهد کرد. با این‌حال کیس‌های رویت شده تا به امروز فاقد روشی برای حمل استایلوس هستند. بنابراین برخی کیس‌ها احتمالا دارای ورژن ویژه حمل S Pen خواهند بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها رویداد معرفی اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 سامسونگ در روز 14 ژانویه (25 دی ماه) برگزار خواهد شد.

2 در مورد “تصویر جدید کیس گلکسی S21 اولترا سامسونگ با جایگاه ویژه قلم S Pen منتشر شد”

  1. یعنی چی ؟
    گوشی جدا بخریم قلم جدا؟
    این دیگه خیلی مسخره اس
    قبلا جایزه میدادن روش الان شارژر و قلمشو باید جدا بخری
    ?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH