معرفی جریان؛ پلتفرم تبلیغات هدفمند در شبکه اجتماعی اینستاگرام

تبلیغات در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام چند وقتی است که متداول شده است. مهم‌ترین مزیت‌ این نوع تبلیغات این است که عدۀ زیادی از مردم آن‌ها را می‌بینند و شانس جذب فالوئر و در پی آن جذب مشتری بالاتر می‌رود. هزینۀ نسبتا کم و عدم نیاز به زیرساخت‌های پیچیدۀ فنی از دیگر مزایای این روش تبلیغاتی است. یعنی شما برای این نوع تبلیغات، لازم نیست سایت طراحی کنید یا به سراغ اقدامات فنی عجیب و غریب بروید. کافی است یک حساب اینستاگرام یا یک پل ارتباطی داشته باشید.

درست است که به نظر ساده می‌آید، اما آیا واقعا به همین راحتی است؟ خیر، این کارها را نمی‌توان به تنهایی حل کرد. روزانه چشم هرکدام از ما به هزاران تبلیغ می‌افتد، اما مهم این است که روی چندتا از آن‌ها کلیک می‌کنیم، چندتا را به یاد می‌آوریم و چه تعدادی به نظرمان جذاب می‌آید. اینکه بدانید در چه زمان‌هایی تبلیغات بازدید بیشتری دارند، کدام پلتفرم‌ها مناسب کسب‌وکار شما هستند و چه کانال‌ها و صفحه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات شما را نمایش می‌دهند نیاز به تحقیق و بررسی دارد. در ثانی، تعداد صفحات و کانال‌ها در فضای مجازی به قدری زیاد است که جمع‌آوری اطلاعات دربارۀ هرکدام برای شروع تبلیغات بسیار زمان‌بر خواهد بود. اگر قصد ورود به این وادی را دارید، باید کار را به کاردان بسپارید.

پیشنهاد ما به شما «پلتفرم جریان» است. جریان یک پلتفرم تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است که به شما کمک می‌کند بهترین موقعیت‌ها را برای کسب‌وکار خود شناسایی کنید. می‌توانید با خیالی آسوده کارهای تبلیغات خود را در شبکه‌های اجتماعی به تیم جریان بسپارید و در کوتاه‌ترین زمان کمپین خود را راه‌اندازی کنید. مزیتی که جریان نسبت به سایر رقبایش دارد، این است که تا جای ممکن هزینه‌ها را کاهش داده است. کافی است در سایت jaryan.net ثبت‌نام کنید و با کارشناسان جریان تماس بگیرید. آن‌ها صبورانه صحبت‌هایتان را می‌شنوند و شما را راهنمایی می‌کنند. باید اشاره کنیم که مراحل ثبت‌نام و مشاوره به صورت رایگان انجام می‌شود.

پیاده‌ سازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام از طریق جریان

این نوع تبلیغات می‌توانند محتوایی یا اینفلوئنسری باشند و در قالب پست و استوری نمایش داده می‌شوند. لیست پیج‌هایی که می‌توانید در آن‌ها تبلیغ کنید در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با توجه به شرایط خود، مناسب‌ترین گزینه را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید.

کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود را به جریان بسپارید

تبلیغ از طریق افراد تاثیرگذار یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ، نوعی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است؛ برندها،‌ برای معرفی محصول، خدمت یا کمپین خود با اینفلوئنسرها ‌همکاری می‌کنند و از طریق آن‌ها، پیام خود را به گروه بزرگی از مخاطبان‌ می‌رسانند. در بین تمامی شبکه‌های اجتماعی، در ایران اینفلوئنسر مارکتینگ  در اینستاگرام پراستفاده‌تر است اما برندها می‌توانند کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود را در سایر شبکه های اجتماعی نیز اجرا کنند.

هزینه تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ، براساس این که قصد همکاری با چه اینفلوئنسری را داشته باشید، متغیر است. در جریان، لیست و هزینه تبلیغات اینفلوئنسرها به همراه اطلاعات آن‌ها گردآوری شده است تا شما بتوانید با توجه به بودجه خود، بهترین کمپین‌ها را اجرا کنید.

قابلیت های اینستاگرام برای توسعه برند شما

اگر در اینستاگرام مارکتینگ از اینفلوئنسر درست استفاده کنید، رشد محسوس و البته مفیدی را شاهد خواهید بود که نرخ بازگشت سرمایه خوبی هم دارد. درضمن اگر مشتریانتان زمان زیادی را در اینستاگرام سپری می‌کنند (در ایران معمولاً اینگونه است)، این شبکه اجتماعی بهترین پلتفرم برای معرفی محصول جدید و یا اعلام تغییرات در کسب‌وکارتان است. اینستاگرام مارکتینگ با قابلیت‌های بی‌نظیر این پلتفرم کمک بسیار زیادی به توسعه برندتان می‌کند.

پس از انتخاب و اجرای هرکدام از کمپین‌ها «جریان» همچنان همراه شماست. شما می‌توانید بر روند اجرای آن به صورت آنلاین نظارت داشته باشید، عملکرد آن را در گزارشی که در پنل کاربری‌تان منتشر می‌شود مشاهده کنید و گزارش‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

مشاورۀ جریان را از دست ندهید، امتحانش مجانی است. برای شروع همین‌جا کلیک کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “معرفی جریان؛ پلتفرم تبلیغات هدفمند در شبکه اجتماعی اینستاگرام”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH