فروش آی‌فون 12 مینی انتظارات اپل را برآورده نکرده است

هنگامی‌که اپل از گوشی‌های سری آی‌فون 12 رونمایی کرد؛ بسیاری از ارزیابی‌ها به تمجید از آی‌فون 12 مینی با نمایشگر جمع‌وجورتر 5.4 اینچی پرداختند. همچنین این هندست در مقایسه با سایر مدل‌ها نسبتا مقرون‌به‌صرفه به‌نظر می‌رسید. بنابراین بسیاری از کارشناسان آی‌فون 12 مینی را به‌عنوان برگ برنده جدیدی در دستان اپل قلمداد می‌کردند. اما اکنون مشخص شده که این گمانه‌زنی صحیح نبوده است.

بر اساس آخرین داده‌های گردآوری شده توسط موسسه تحقیقاتی Consumer Intelligence Research Partners فروش گوشی آی‌فون 12 مینی کمتر از حد انتظار بوده است. داده‌های گردآوری شده نشان می‌دهند که سری آی‌فون 12 حدودا 76 درصد از فروش آی‌فون در ایالات‌متحده طی ماه اکتبر و نوامبر سال 2020 را به خود اختصاص دادند. به‌نظر می‌رسد که مدل پایه آی‌فون 12 محبوب‌ترین هندست بوده و 27 درصد از فروش گوشی‌های آی‌فون را به خود اختصاص داده است. این در حالیست که آی‌فون 12 مینی تنها سهم 6 درصدی را کسب نموده است.

جاش لاویتز؛ بنیان‌گذار موسسه CIRP خاطرنشان می‌کند که عرضه آی‌فون SE یکی از دلایل عدم موفقیت آی‌فون 12 مینی به اندازه انتظارات اپل محسوب می‌شود. آی‌فون SE نه‌تنها از اندازه کوچکتری برخوردار است؛ بلکه از جنبه قیمت‌گذاری نیز محصولی قابل رقابت به‌شمار می‌رود. این موضوع ظاهرا موجب پیچیدگی سری هندست‌های آی‌فون شده و احتمالا سردرگمی کاربران را در پی داشته است.

برخی کاربران شارژدهی نه‌چندان مطلوب باتری را به‌عنوان یکی از دلایل فروش کمتر از حد انتظار آی‌فون 12 مینی قلمداد می‌کنند. اگرچه بسیاری از کاربران قالب طراحی جمع‌وجورتر دستگاه را مورد ستایش قرار داده‌اند؛ اما شارژدهی باتری کماکان یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعف آی‌فون 12 مینی محسوب می‌شود.

2 در مورد “فروش آی‌فون 12 مینی انتظارات اپل را برآورده نکرده است”

  1. مسئله پولشه
    هرکی هم میخره آیفون بازه و بخاطر تنوع این مدلو میخره
    با همین پول میشه پرچم دار شیائومی خرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH