اپل بر روی ورژن ارزان‌تر ایرپادز مکس با ساختار پلاستیکی کار می‌کند

دقیقا پیش از پایان سال 2020 و پس از مدت‌ها انتظار بالاخره کمپانی اپل از هدفون‌های برتر خود موسوم به ایرپادز مکس با برچسب قیمتی سرسام‌آور 549 دلاری رونمایی کرد. با این‌حال بر اساس اعلام یک خبرچین مشهور در زمینه مسائل اپل این کمپانی در تدارک عرضه نسخه ارزان‌قیمت‌تر ایرپادز مکس با کیفیت ساخت پایین‌تر، کیفیت صوتی مشابه و پوشش‌دهی طیف گسترده‌تری از مخاطبان است.

بر اساس گزارشات هدفون‌های آینده با قیمت‌گذاری 349 دلاری روانه بازار خواهند شد؛ اما کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن به میزان قابل‌توجهی کاهش خواهد یافت. در واقع هدست ارزان‌قیمت آینده به جای استفاده از آلومینیوم و فولاد ضدزنگ از پلاستیک بهره‌برداری خواهد کرد. در نتیجه ورژن جدید در مقایسه با نسخه فعلی ایرپادز مکس احتمالا دارای وزن سبک‌تری خواهد بود؛ چرا که مدل کنونی جزو سنگین‌ترین هدفون‌های موجود در بازار طبقه‌بندی می‌شود.

متاسفانه شخص خبرچین به هیچ‌گونه پنجره زمانی خاصی برای عرضه این محصول اشاره نکرده است؛ ولی وی از توسعه چنین محصولی کاملا اطمینان دارد. با این‌حال کارشناسان امیدوارند که ورژن ارزان‌تر ایرپادز مکس از اکثر امکانات (اگر نه تمامی آن‌ها) مدل ممتاز برخوردار باشد.

1 در مورد “اپل بر روی ورژن ارزان‌تر ایرپادز مکس با ساختار پلاستیکی کار می‌کند”

  1. بازم گرونه که
    اخه یه هدفن 8 میلیون؟؟؟
    البته جوری که اینا بع دلار میگن خیلی راحت
    پول ما ریده لابد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH