تصاویر و فهرست مشخصات شیائومی می 11 لایت منتشر شد

هفته گذشته کمپانی شیائومی از نسخه معمولی اسمارت‌فون Mi 11 رونمایی کرد و بر اساس پیش‌بینی‌ها ورژن پرو این هندست نیز در ماه فوریه معرفی خواهد شد. اما در خصوص مدل لایت شرایط به چه ترتیب است؟ به لطف اطلاعات فراوان لو رفته اکنون می‌دانیم که این محصول نیز در شرف عرضه به بازار قرار داشته و حتی فهرست مربوط به اکثر مشخصات آن نیز منتشر شده است. این اطلاعات از طریق یک منبع خبری نامتعارف یعنی یک فعال یوتیوبی اصالتا ویتنامی ارائه شده‌اند.

بر اساس اعلام وی شیائومی می 11 لایت مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 732G ساخت شرکت کوالکام خواهد بود. این تراشه به‌همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی به‌کار گرفته خواهد شد؛ در حالی‌که نمایشگر هندست مجهز به یک پنل IPS LCD تخت با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. در صورت صحت تصاویر منتشر شده می‌توان اعلام کرد که شیائومی برای استقرار دوربین سلفی هندست خود از الگوی طراحی حفره کروی شکل در گوشه فوقانی نمایشگر بهره گرفته است.

در قسمت پشتی دستگاه شاهد به‌کارگیری پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه با طراحی کمی متفاوت نسبت به نسخه معمولی شیائومی Mi 11 خواهیم بود. حسگر اصلی دارای رزولوشن 64 مگاپیکسلی خواهد بود؛ در حالی‌که 2 دوربین دیگر احتمالا از سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر فوق‌عریض به‌کار گرفته می‌شود؛ در حالی‌که دوربین 5 مگاپیکسلی احتمالا به منظور سنجش عمق صحنه یا ثبت تصاویر ماکرو مورد استفاده قرار گرفته و عملا کاربرد چندانی نخواهد داشت.

همچنین این هندست احتمالا با قیمت‌گذاری پایه 350 دلاری روانه بازار خواهد شد. با این‌حال از ماه مارس به‌عنوان پنجره زمانی احتمالی برای عرضه شیائومی می 11 لایت یاد شده است. با توجه به اینکه اطلاعات فوق توسط یک منبع ویتنامی ارائه شده‌اند؛ لذا قیمت‌گذاری و زمان عرضه اعلام شده برای اسمارت‌فون نیز احتمالا به بازار ویتنام مربوط می‌شوند.

2 در مورد “تصاویر و فهرست مشخصات شیائومی می 11 لایت منتشر شد”

  1. شیک و خوش قیمته
    ارزش خرید بالایی داره
    مخصوصا که گوشی های پرچم دار شرکتای دیگه با این افزایش تعرفه واردات خیلی خیلی گرون میشن

  2. اگه اشغال نیست پس چرا اینقدر قیمتش پایینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نمیدونم چجوری یه عده بدون آگاهی از این برندهای بی کیفیت حمایت میکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH