سومین نسل آی‌فون SE اپل در ماه آوریل معرفی خواهد شد

برای طرفداران آی‌فون SE اپل پیش‌تر گزارش شد که غول کوپرتینویی در آینده‌ای نزدیک این هندست خود را به‌روزرسانی نخواهد کرد. بر اساس اخبار پیشین قرار بود این هندست در سریع‌ترین حالت ممکن طی 6 ماهه دوم سال 2021 روانه بازار شود. اما اکنون گزارش منتشر شده توسط وبسایت Macotakara ادعای متفاوتی را مطرح نموده و بر این اساس هندست مذکور احتمالا در آوریل سال 2021 روانه بازار خواهد شد.


گزارش فوق ادعا می‌کند که سومین نسل آی‌فون SE همراه با ایرپادز پرو 2 اپل در ماه آوریل معرفی خواهند شد. متاسفانه صرفنظر از گمانه‌زنی‌های مطرح شده در خصوص زمان عرضه آی‌فون SE نسل سوم اطلاعات چندان دیگری پیرامون این اسمارت‌فون در دست نیست. برخی شایعات پیشین ادعا می‌کردند که شرکت اپل بر روی ورژن بزرگ‌تر آی‌فون SE با نمایشگر 5.5 اینچی کار می‌کند. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا این محصول همان نسخه 2020 آی‌فون SE بوده یا به سومین نسل از این هندست اشاره دارد.

همچنین با توجه به برخی شایعات مخابره شده نسخه 5.5 اینچی آی‌فون SE از الگوی طراحی مشابه با آی‌فون 8 پلاس برخوردار خواهد بود. با این‌حال این‌بار نیز نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که شایعات فوق به مدل 2020 آی‌فون SE یا مدل نسل سوم این هندست اشاره دارند. به منظور درک بهتر موضوع جالب است بدانید که مدل 2020 آی‌فون SE با یک نمایشگر 4.7 اینچی و تراشه A13 Bionic به بازار عرضه شد. این تراشه در گوشی‌های سال 2019 اپل موسوم به سری آی‌فون 11 به‌کار گرفته شد.

این هندست علیرغم طبیعت جمع‌وجورتر و طراحی دوربین منفرد خود کماکان هندستی بسیار قدرتمند به‌شمار رفته و در مقایسه با سایر مدل‌های آی‌فون از قیمت‌گذاری نسبتا مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردار است. این هندست گزینه‌ای فوق‌العاده برای آن‌دسته از کاربرانی است که بدون پرداخت هزینه گزاف مایل به خریداری یک گوشی آی‌فون هستند. قیمت‌گذاری آی‌فون SE نسل سوم کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما به‌کارگیری نمایشگر بزرگتر (در صورت صحت این گمانه‌زنی) احتمالا به‌معنای افزایش قیمت‌گذاری دستگاه خواهد بود.

2 در مورد “سومین نسل آی‌فون SE اپل در ماه آوریل معرفی خواهد شد”

  1. آیفون عالیه حیف اپ استور توی ایران محدوده
    بهترین نرم افزارا رو داره بدون ترس از مشکل امنیتی و هک میشه استفاده کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH