بازگشت قیمت‌ مسکن و خودرو به دیوار و شیپور

پس از اعتراض عمومی نسبت به حذف قیمت خودرو و مسکن از سایت‌های نیازمندی آنلاین و عدم موفقیت این طرح در کنترل قیمت بازار، سرانجام قیمت مسکن و خودرو به سایت‌های نیازمندی آنلاین بازگشت. در اوایل سال جاری بود که به بهانه مدیریت بازار خودرو و مسکن، درج قیمت در آگهی فروش مسکن و خودرو ممنوع شد. از آن زمان تاکنون نه تنها بازار مسکن و خودرو کنترل نشد بله مجددا شاهد افزایش قیمت‌ها نیز بودیم.

متاسفانه مسئولین به جای رفع مشکلات اصلی، به دنبال کاهش قیمت‌ها به روش غیر کارشناسی و ناکارآمد بودند، بنابراین تصمیم گرفته شد تا قیمت مسکن و خودرو از آگهی‌های آنلاین حذف شود، اما حالا با آشکار شدن اثربخش نبودن این روش مجددا قیمت‌ها به سایت‌های آگهی آنلاین مانند دیوار و شیپور بازگشته است.

بازگشت قیمت‌ها خواسته اصلی مردم و فروشندگان بود، چندی پیش در خبری مربوط به یک نظر سنجی در مورد بازگشت قیمت خودرو و مسکن به سایت‌های نیازمندی آنلاین اعلام کردیم که بیش از 88 درصد مردم خواستار برگرداندن قیمت‌ها به آگهی‌های آنلاین هستند و نبود قیمت‌ها را موجب غیرشفاف بودن آگهی‌ها و معاملات می‌دانند.

به هر شکل حالا با مراجعه به سایت‌های آگهی و نیازمندی آنلاین می‌توانید قیمت رهن، اجاره یا فروش مسکن و همچنین فروش خودرو را نیز در آگهی‌ها مشاهده کنید، همچنین خود به عنوان فروشنده مسکن یا خودرو نیز می‌توانید قیمت مد نظرتان را در آگهی ثبت کنید.

1 در مورد “بازگشت قیمت‌ مسکن و خودرو به دیوار و شیپور”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH