چگونه واچ فیس‌های اپل واچ را حذف کنیم؟

اگر یک اپل واچ داشته باشید، آنگاه یکی از راه‌کارهای ایجاد تنوع، می‌تواند تغییر چند وقت یک بار واچ فیس باشد. مشکلی که در چنین مواقعی رخ می‌دهد، این است که پس از مدتی، لیستی بلند بالا از واچ فیس‌هایی که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، بر روی اپل واچ شما ظاهر می‌شود. به همین دلیل بر آن شدیم تا در این مطلب، نحوه حذف واچ فیس در اپل واچ را به شما آموزش دهیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

نحوه حذف واچ فیس در اپل واچ

حذف واچ فیس در اپل واچ به‌سادگی اضافه کردن یک واچ فیس جدید است. جهت انجام این کار باید از باز بودن قفل اپل واچ خود و همچنین قرار داشتن واچ فیس بر روی صفحه‌نمایش (همانند تصویر زیر، بدون هیچ پنجره و یا اپلیکیشن باز شده‌ای)، اطمینان حاصل کنید.

انگشت خود را بر روی واچ فیس نگه داشته تا بتوانید کلید “Edit” و به‌اشتراک‌گذاری را در پایین نمایشگر، مشاهده کنید. از طریق این منو می‌توانید به سمت چپ و یا راست سوایپ کرده و بدین ترتیب، واچ فیسی دیگر را برگزینید.

 

حذف واچ فیس در اپل واچهنگامی‌که واچ فیس موردنظر خود را پیدا کردید، آنگاه باید بر روی آن به سمت بالا سوایپ کرده و سپس “Remove” را لمس کنید. این رویه مشابه روش بستن اپلیکیشن‌ها در آیفون و آیپد است. در اینجا می‌توانید با سوایپ به سمت راست یا چپ، در میان واچ فیس‌ها جابجا شده و سپس گزینه موردنظر خود را لمس کنید. همچنین با فشار دادن تاج دیجیتال نیز می‌توانید به واچ فیس قبلی، بازگردید.

این مطلب را نیز بخوانید: نحوه ایجاد و استفاده از مموجی در اپل واچ

نحوه حذف کردن واچ فیس از طریق آیفون

کاربران از طریق اپلیکیشن Watch موجود بر روی آیفون خود می‌توانند نسبت به حذف واچ فیس‌ها اقدام کنند.

ابتدا باید اپلیکیشن “Watch” را اجرا کنید. سپس در بخش “My Faces” باید گزینه “Edit” را لمس کنید. جهت حذف یک واچ فیس، باید آیکون قرمز رنگ موجود در سمت چپ فیس را لمس کرده و سپس گزینه “Remove” را انتخاب کنید. با گرفتن آیکون “همبرگر” (شبیه به سه خط افقی است) موجود در سمت راست واچ فیس‌ها و کشیدن آن به بالا و پایین، می‌توانید ترتیب قرارگیری واچ فیس‌ها را دستکاری کنید.

حذف واچ فیس در اپل واچ

واچ‌ فیس‌های دیگری را امتحان کنید

با استفاده از روش ارائه شده در قسمت اول این مطلب، می‌توانید واچ فیس‌های دیگر را نیز امتحان کنید. انگشت خود را آن‌قدر بر روی واچ فیس نگه دارید تا بتوانید کلیدهای “Edit” و به‌اشتراک‌گذاری را در پایین صفحه‌نمایش، مشاهده کنید. در ادامه باید آن‌قدر به سمت چپ سوایپ کرده تا به انتهای لیست برسید.

حذف واچ فیس در اپل واچ

جهت افزودن فیسی جدید، باید کلید “+” را لمس کنید. در ادامه با استفاده از تاج دیجیتال، می‌توانید در بین گزینه‌های موجود جابجا شوید. پس از پیدا کردن واچ فیس موردنظر خود، باید آن را لمس کنید. جهت افزودن سایر موارد و تغییر دادن تم، باید از کلید “Edit” استفاده کنید.

البته بدون مراجعه به منوهای بالا نیز می‌توانید به لیست واچ فیس‌های خود، دسترسی پیدا کنید. جهت انجام این کار باید بر روی نمایشگراپل واچ شما به غیر از واچ فیس، چیز دیگری قرار نداشته باشد. در ادامه باید از از لبه سمت راست و یا چپ، سوایپ کرده تا بتوانید به فیسی جدید منتقل شوید. اگر از لبه سوایپ نکنید، آنگاه این روش کار نخواهد کرد.

این مطلب را نیز بخوانید: آموزش ریست کردن اپل واچ

واچ فیس‌ها به‌صورت مداوم اضافه می‌شوند

با نصب آپدیت‌های مهم سیستم‌عامل watchOS، واچ فیس‌های جدید نیز به ساعت اپل واچ شما افزوده می‌شوند. اگر اخیرا اپل واچ خود را آپدیت نکرده‌اید (و یا اینکه آپدیت خودکار را غیرفعال کرده‌اید)، آنگاه از طریق اپلیکیشن Watch می‌توانید سیستم‌عامل ساعت خود را به‌روزرسانی کنید.

جهت بررسی و نصب دستی آپدیت‌ها، باید اپلیکیشن “Watch” را بر روی آیفون خود اجرا کرده، بر روی “General” ضربه زده و سپس گزینه “Software Update” را انتخاب کنید. اگر آپدیتی وجود داشته باشد، آنگاه در اینجا لیست خواهد شد. در صورت وجود به‌روزرسانی، می‌توانید آیفون خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که آپدیت‌ها را دانلود کرده و سپس در هنگام اتصال اپل واچ به شارژ، فرایند به‌روزرسانی را آغاز کند.

1 در مورد “چگونه واچ فیس‌های اپل واچ را حذف کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH