تعداد فالوور چه میزان بر فروش پیج اینستاگرام تاثیر می گذارد؟

آیا شما هم در اینستاگرام پیج بیزینس یا کاری دارید؟ اگر اینطور است، به نظرتان با چه تعداد فالوور می توانید به فروش خوبی دست پیدا کنید؟ آیا اصلا تعداد فالوور رابطه مستقیمی بر میزان افزایش فروش دارد؟

در دنیای مدرن امروز شبکه های اجتماعی یکی از عناصر لاینفک زندگی بسیاری از مردم تبدیل شده اند. اینستاگرام به نسبت سایر شبکه های اجتماعی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. به نحوی که روز به روز بر تعداد کاربران این شبکه افزوده می شود. مردم سراسر دنیا با استفاده از این شبکه اجتماعی با هم در ارتباط هستند لذا به کمک این شبکه محبوب می توان هر نوع فعالیتی در سطح جهانی و بسیار وسیع انجام داد. در نتیجه صاحبان کسب و کار با استفاده از اینستاگرام به راحتی می توانند با بالا بردن فالوور فرصت تبلیغات محصولات خود را بالا ببرند که نتیجه آن افزایش فروش خواهد بود. برای بیان تأثیر تعداد فالوور بر فروش پیچ اینستاگرام مطالعه مطالب زیر مفید است.

اهمیت داشتن فالوور

اینستاگرام برای تبلیغ و فروش محصولات شما بسیار آسان، به صرفه و در دسترس است. برای موفقیت در این راستا نیازمند داشتن فالوور بیشتر هستید. هر چقدر فالوور زیادی داشته باشید، شدت تبلیغات و در نتیجه فروش محصولات شما بیشتر خواهد بود. بنابراین می توانید از راه های مختلفی مثل پست کردن تصاویر زیبا، کامنت گذاری زیر عکس، تگ کردن تصاویر، فالوکردن افراد و اجرای لایو افزایش فالوور داشته باشید. با انجام روش های گفته شده به سرعت فالوورهای شما زیاد نمی شود، در نتیجه بهترین روش برای این منظور خرید فالوور است.

تأثیر خرید فالوور بر فروش محصولات

قبل از بیان هر توضیحی در خصوص تأثیر خرید فالوور بر فروش بهتر است بدانید که خرید فالوور اینستاگرام به دو گونه است:

1- خرید فالوور واقعی

2- خرید فالوور فیک

برای خرید هر دو نوع فالوور شما باید هزینه پرداخت کنید. اگر فالوورهای واقعی را خریداری کنید، این ها وجود خارجی دارند و با شما در تعامل هستند. پست لایک می کنند، کامنت می نویسند و… بنابراین تاثیر خرید فالوور بر فروش خیلی زیاد است. زیرا اولین کاری که کاربران اینستاگرام در زمان بازدید از پروفایل شما انجام می دهند، مشاهده تعداد فالوورهای شما است. تعداد زیاد فالوورهای پیچ شما باعث اعتماد کاربران می شود. ثمره این اعتماد بالا رفتن فالوور شده و شما می توانید تاثیر خرید فالوور بر فروش خود را کاملا مشاهده کنید.

محبوبیت پروفایل اینستاگرام شما می تواند موفقیت بیشتری را برایتان در زمینه کسب و کار به ارمغان بیاورد. چون بیشتر کاربران این شبکه جوان هستند، چنانچه شما تصاویر جذابی از محصولات خود به نمایش بگذارید مشتریان بالقوه خود را تحت تاثیر قرار داده و به فعلیت می رسانید. روش های زیادی برای افزایش تعداد فالوور وجود دارد.

گذشته از این ها از ویژگی های اینستاگرام هنگام فروش محصولات این است که مشتریان را از حالت دفاعی در می آورد. آن ها دیگر حس خریدن چیزی را ندارند. چون اینستاگرام مفهوم فروش به معنی واقعی آن را به کاربران القا نمی کند.

همین مسئله جلب اعتماد کاربران فالوورهای پیج است که شما را وادار به خرید فالوور واقعی می کند. از این بابت دیگر نیازی به تبلیغ در دیگر پیج ها ندارید. این کار تاثیر زیادی در جذب کردن تعداد بیشتر کاربران و افزایش فالوور دارد. اگر خرید فالوور واقعی داشته باشید تعداد دفعات بازدید پست توسط کاربران افزایش می یابد. افزایش تعامل باعث ارتقای پست و بازدید بیشتر آن ها می شود. افزایش بازدید محتوای شما، باعث فروش و عرضه محصولات می شود. البته به یاد داشته باشید هنگام خرید فالوور از سایت های معتبر اقدام نمایید. با توجه به نکات گفته شده به راحتی تاثیر خرید فالوور بر فروش را حس خواهید کرد.

روش های افزایش تعداد فالوور

چیزی که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود، فالوور واقعی است. چند روش بالا بردن فالوور را با هم مرور می کنیم:

  • کاربر فعال بودن
  • قرار دادن دکمه های شبکه اجتماعی در وبلاگ یا وب سایت
  • اضافه کردن یک بنر اینستاگرام در وب سایت
  • شناخت مخاطب
  • اضافه کردن موقعیت GEO به هر پست
  • قراردادن مداوم لایک و کامنت
  • استخدام یک فرد برای مدیریت پیج
  • استفاده از بهترین تصاویر

فالوور واقعی چیست؟

فالوور واقعی یعنی آن دسته از پروفایل هایی که پروفایل آنها عمومی بوده و تمامی بخش های آن برای همه کاربران اینستاگرام قابل مشاهده است.

این قسمت ها عبارت‌اند از متن بیو، عکس پروفایل، نام کاربری قابل درک برای همه و مهم تر از همه نام پیج اینستاگرام. از این رو سرور افزایش فالوور فالوکمپ برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان صفحاتی که برای بالا بردن تعداد فالوور خود از روش خرید فالوور استفاده می کنند، از پروفایل های واقعی با مشخصات ذکر شده استفاده می کند.

تاثیر وجود فالوور واقعی بر فروش

همانطوری که گفته شد، برای جلب بیشتر اعتماد کاربران نیاز به خرید فالوور داریم. مثلا شما دو پیج تجاری را در نظر بگیرید که هر کدام به عرضه محصولات خود می پردازند. یکی از پیج ها دارای فالوور، لایک و کامنت زیادی است، ولی دیگری فالوور کمی داشته، هرچند تنوع محصولاتش بیشتر باشد. پیج دوم حتی اگر قیمت مناسبی هم داشته باشد، قطعا خریداران به دنبال خرید از پیجی هستند که فالوورهای زیادی دارد.

مسئله دیگر در زمینه تاثیر فالوور واقعی بر فروش بحث برندینگ است. به طوری که اگر پیج اینستاگرامی بزرگ باشد و یا به دنبال بزرگ دیده شدن باشد. کاربرانی که قصد خرید دارند، یا کسانی که قصد همکاری با این برند را دارند، اگر با مراجعه به آیدی پیج متوجه شوند فالوورهای آن کم است قطعا نظرشان تغییر خواهد کرد. برعکس اگر میزان فالوورها بیشتر باشد، موجب جذب مشتریان بیشتر و رونق کسب و کار خواهد شد.

تاثیر خرید فالوور واقعی بر فروش تا جایی پر رنگ است که کارشناسان دیجیتال مارکتینگ معتقدند موضوع افزایش تعداد فالوور در پیج اینستاگرام داخل ایران بسیار با اهمیت است. برعکس در فرهنگ غیر ایرانی در شبکه های اجتماعی این موضوع فاقد اهمیت است.

کاربران ایرانی با زیباتر کردن پیج خود به دنبال جذب مشتریان زیادی هستند. بنابراین به هر طریقی به دنبال افزایش فالوور پیج خود حتی با فالوور فیک هستند. این گونه مشتریان زیادی خواهند داشت و به همین علت از مشتری های خوب شرکت ها و نمایندگی های معتبر خرید فالوور هستند.

علت خرید فالوور

  • فالوور زیاد با ایجاد بار روانی باعث جذب فالوور واقعی می شود.
  • تعداد بالای فالوور نشان دهنده محبوبیت پیج است.
  • پیج هایی که فالوور زیاد دارند به سرعت متوجه رشد پیج خود می شوند.
  • یکی از مزایای خرید فالوور افزایش خود به خودی لایک و پست پیج است.
  • خرید فالوور راهی میانبر اما بسیار کارآمد است.

فالو بک بعد از خرید فالوور

هنگامی که کاربری در اینستاگرام پیج شما را فالو می کند، اگر به پروفایل او مراجعه کنید، به جای دکمه فالو، گزینه فالو بک را مشاهده خواهید کرد.

همان طوری که می دانید خرید فالوور یکی از ساده ترین راه های افزایش تعداد فالوور است. بسیاری از ادمین های پیج های فعال اینستاگرام از این روش برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان خود استفاده می کنند. اگر از فالو کمپ (مرکز خرید ارزان فالوور) اقدام به خرید فالوور کرده باشید، این سوال برایتان ایجاد می شود که آیا بعد از اینکه افزایش فالوور واقعی به پایان رسید، منطقی است پروفایل هایی را که به پیج اضافه شده فالو بک کنیم؟ فالو بک یعنی ما هم فالوورهای خود را دنبال کنیم. بنابراین اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن و فوری فالوورهای خود را بالا ببرید، بهتر است از فالو کمپ استفاده کنید.

اطلاعات لازم در زمان خرید فالوور

در زمانی که ادمین پیج اینستاگرام درسایت فالوکمپ سفارش خود را برای افزایش فالوور ثبت می کند، تنها اطلاعاتی که باید در اختیار سرور قرار دهد، نام کاربری پیجی است که مدیریت می کند. این نام کاربری با عنوان آی دی نیز شناخته شده و سرور بر اساس آن صفحه مورد نظر خود را پیدا می کند.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که گفته شد، پیشنهاد می کنیم با افزایش فالوور به کسب و کارتان رونق ببخشید. چراکه در آینده این فالوورها تبدیل به مشتری های همیشگی می شوند. همانطوری که ملاحظه کردید روش های بالا بردن تعداد فالوور بسیار ساده است. همچنین میتوانید برای آشنایی با روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام مطالعه این مقاله در فالوکمپ را در دستور کار خود قرار دهید. با به کارگیری این روش ها و پیشرفت های حاصل شده، آینده روشنی را برای خود رقم بزنید.

2 در مورد “تعداد فالوور چه میزان بر فروش پیج اینستاگرام تاثیر می گذارد؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH