تصویر باکیفیت از آی‌فون 12s پرو اپل بدون کانکتور شارژ منتشر شد

منابع خبری چینی نخستین تصویر از گوشی جدید آی‌فون 12s پرو را منتشر کردند. این تصویر نشان‌دهنده اعمال تغییری عمده در طراحی و ساخت دستگاه پرچم‌دار آینده اپل است. به‌طور کلی آی‌فون 12s پرو الگوی طراحی آی‌فون 12 را به ارث خواهد برد. این هندست از یک فریم تخت در اطراف بدنه و همچنین ماژول دوربین اصلی مربعی‌شکل در قسمت پشتی استفاده خواهد کرد.

تمامی سنسورهای دوربین با یک محافظ شیشه‌ای مشترک پوشانده خواهند شد؛ موضوعی که در گزارشات پیشین به آن اشاره شده بود. به گفته منابع خبری این اسمارت‌فون فاقد پورت شارژ خواهد بود. تنها حفره‌های موجود در قسمت تحتانی دستگاه مخصوص میکروفون و اسپیکر هستند.

بر اساس گزارشات اپل از به‌کارگیری فناوری شارژ سیمی به‌طور کامل صرفنظر نموده و به سراغ تکنولوژی MagSafe خواهد رفت. این موضوع موجب افزایش مقاومت گوشی در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار خواهد شد.

نمایشگر آی‌فون 12s پرو از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. بعلاوه کاربران به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نیز دسترسی خواهند داشت. اندازه ناچ بحث‌برانگیز که از بلندگوی گوشی و دوربین جلویی میزبانی می‌کند نیز تا حدودی کاهش خواهد یافت. بر اساس پیش‌بینی‌ها سری آی‌فون 12s در ماه سپتامبر سال جاری رسما معرفی خواهد شد.

اپل بالاخره موفق به شکست سامسونگ در بازار جهانی اسمارت‌فون شد

اپل در زمینه رکورد فروش گوشی‌های هوشمند آی‌فون از سامسونگ پیشی گرفت و به برترین برند تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان تبدیل شد. فروش این شرکت در 3 ماهه پایانی سال گذشته جهش چشمگیری را تجربه کرد؛ در حالی‌که جایگاه هواوی به میزان چشمگیری تضعیف شد.

بر اساس اعلام موسسه تحقیقاتی Counterpoint Research فروش گوشی‌های آی‌فون طی 3 ماه گذشته 22 درصد افزایش یافت. چنین رشدی مدیون عرضه سری آی‌‌فون 12 است؛ هندست‌هایی که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. همچنین فروش مدل‌های پیشین نیز کاهش نیافته و به‌دنبال کاهش قیمت، تقاضا برای این هندست‌ها در حدی ثابت باقی‌مانده است.

غول کوپرتینویی موفق به فروش بیش از 90 میلیون دستگاه اسمارت‌فون شد و سهم 23 درصدی از بازار را به خود اختصاص داد. تحلیل‌گران خاطرنشان می‌کنند که اپل در بخش اسمارت‌فون‌های ممتاز موفق به تحکیم موقعیت خود در بازار چین شده است. به گفته تیم کوک؛ مدیرعامل اپل از هر 3 اسمارت‌فون ممتاز فروخته شده در بازار چین 2 عدد از آن‌ها توسط اپل تولید شده‌اند.

در 3 ماهه سوم پارسال کمپانی سامسونگ رتبه دوم را کسب کرد و سهم 19 درصدی از بازار را به خود اختصاص داد. شیائومی در رتبه سوم ایستاد و برندهای اوپو و ویوو نیز رتبه‌های چهارم و پنجم را کسب کردند. هواوی نیز به جایگاه ششم سقوط کرد. با در نظر گرفتن نتایج کل سال کمپانی سامسونگ کماکان پیشتاز است. کمپانی‌های اپل، هواوی، شیائومی، اوپو، ویوو و ریلمی نیز به‌ترتیب رتبه‌های دوم تا هفتم را کسب کردند. ریلمی در سال گذشته سریع‌ترین نرخ رشد را تجربه کرد.

به‌طور کلی داده‌های موسسه Counterpoint Research با اطلاعات پیش‌تر ارائه شده توسط یک موسسه تحلیل‌گر دیگر با نام IDC مطابقت دارد.

3 در مورد “تصویر باکیفیت از آی‌فون 12s پرو اپل بدون کانکتور شارژ منتشر شد”

  1. آیفونو واسه کلاسش میخرن
    فقط و فقط
    و اکثر خریداراش از ۱۰ درصد قابلیت های نرم افزاریش استفاده نمیکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH