به برنامه تی ‌وی ‌تاک با حضور علی کریمی مجوز پخش داده نشد!

با اعلام رسمی صفحه تی‌ وی ‌تاک ، برنامه گفت و گو محور با علی کریمی که پیرامون حضور وی در انتخابات فدراسیون فوتبال ضبط شده بود، مجوز انتشار پیدا نکرد و به صورت رسمی از فیلیمو منتشر نخواهد شد. تی ‌وی ‌تاک یک برنامه گفت‌و‌گو محور است که علی‌ کریمی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال مهمان اولین قسمت آن است، این برنامه قرار بود در هفته گذشته از فیلیمو پخش شود و طبق اعلام صفحه رسمی تی‌وی‌تاک در اینستاگرام، مجوزهای لازم برای انتشار این برنامه صادر نشد.

صفحه رسمی تی ‌وی تاک در این مورد نوشت: همراهان گرامی تی وی تاک، ‎متاسفانه تلاش‌ها، رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد گروه برنامه ساز، برای کسب مجوز پخش برنامه گفت‌وگو با علی کریمی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال، به نتیجه نرسید و این برنامه، پخش نخواهد شد، ‎پوزش صمیمانه ما را بپذیرید.

‎خبر مخالفت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) با انتشار قسمت اول تی‌وی‌ تاک با حضور علی کریمی ابتدا در هفته گذشته منتشر شد، البته علی سعد، معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان داد و در توییتر خود اعلام کرد که این برنامه در صف دریافت مجوز است.

با گذشت چند روز خبری از انتشار برنامه علی کریمی نشد و با اعلام صفحه رسمی تی‌وی تاک، قسمت اول این برنامه مجوز مربوطه را دریافت نکرده است، به این ترتیب ساترا با پخش این برنامه مخالفت کرده است، البته باید منتظر واکنش ساترا به این خبر بود.

علی کریمی پیش‌تر اعلام کرده بود که علاقه‌ای به شرکت در مناظره‌های صدا و سیما ندارد، وی برنامه‌های تلویزیونی را نمایشی اعلام کرد و در یک برنامه اختصاصی با حضور مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی و علیرضا منصوریان و اجرای امیرعلی نبویان برای اعلام برنامه‌های خود در فدراسیون فوتبال شرکت کرد که مجوز پخش نگرفت!

 

2 در مورد “به برنامه تی ‌وی ‌تاک با حضور علی کریمی مجوز پخش داده نشد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH