8 ویژگی احتمالی ال‌جی جی 3

با دیدن پرچمداران اچ تی سی، سامسونگ و سونی دیگر نوبت دیدن پرچمدار ال‌جی است. جی 3 در کمتر از یک هفته دیگر می‌آید.

درست است که هنوز نیامده و کسی آنرا از نزدیک ندیده است، اما می‌توان تا همین الان برخی از ویژگی‌هایی را که می‌تواند داشته باشد حدس زد و از آن انتظار داشت. سایت فون آرنا در مطلبی اقدام به فهرست کردن 8 ویژگی‌ احتمالی جی 3 کرده است که طبق گفته‌های خود نویسنده حدسیاتی بیش نیستند.

شاید از برخی از ویژگی‌های زیر آگاه باشید، اما برخی دیگر وجود دارند که تا بحال چیزی از آنها نشنیده‌ایم.

1.صفحه نمایش با کیفیت QHD

LG-G3-1

ال‌جی جی 3 قرار است مجهز به یک صفحه نمایش QHD و پر از جزئیات با رزولوشن 2560×1440 پیکسل باشد. ویژگی دیگر این صفحه نمایش اندازه 5.5 اینچی‌اش و قرار گرفتن آن در میان فبلت‌ها خواهد بود. با اینکه از نظر قد و قواره این هوشمند بسیار کامپکت ساخته شده است.

2.رابط کاربری جدید

LG-G3-2

پیش از این اسکرین شاتهایی از رابط کاربری جی 3 را در فضای نت دیده بودیم که نشان می‌داد ال‌جی در این هوشمند رابط کاربری آپتیموس خود را با ظاهر جدیدی طراحی کرده است. البته آنچه انتظار داریم بیش از اینها است و اگر این کمپانی کره‌ای می‌خواهد چیزی در حد رقبای خودش برای ارائه داشته باشد، باید بیشتر از اینها در این زمینه تغییر ایجاد کند.

3.Quick Window کاربردی‌تر

LG-G3-3

حتی الان هم ال‌جی در جی 2 Quick Windowای داشته که کاربردهای جالبی دارد. مثلا با ضربه زدن به یک دریچه شبیه به پنجره می‌توانید دسترسی سریع به اطلاعاتی از قبیل هوا، زمان و تاریخ داشته باشید. ال‌جی قطعا در این نسخه پا را فراتر می‌گذارد و Quick Window دایره‌ای شکل با قابلیت دسترسی به اطلاعات بیشتر و نسبت به ترجیح شما را در نظر خواهد گرفت.

4.پشتیبانی از گجت‌های پوشیدنی

LG-G3-4

اخیرا شنیده‌ایم که ال‌جی تضمین کرده است برنامه جدیدی برای فیتنس و سلامتی ارائه دهد که قابلیت دنبال کردن جنبه‌های مختلفی از زندگی شما را دارد. احتمال وجود این برنامه در جی 3 زیاد است.

5.طرح جدید دکمه‌های پشتی

5-G3-Range1-4-Titan

در یکی از آخرین تصاویر درز کرده و رسمی نشده از ال‌جی جی 3 دیدیم که دکمه‌های صدا و پاور که در پشت قرار دارند با طراحی متفاوتی ظاهر شده‌اند. در تصویر مشاهده می‌شود که از یک بافت شبکه‌ای و تور مانند برای بالا بردن باز خورد لمسی استفاده شده که ایده جالبی نیز است.

6.پرتوی کمکی Laser AF

LG-G3-5

برای اولین بار در دستگاهی به نام Isai که ساخت دو کمپانی ال‌جی و KDDI بوده است به چنین ویژگی برخوردیم. این دستگاه که با صفحه نمایش QHD آمده و 5.5 اینچی است دارای فن‌آوری بوده که از خیلی پیشتر از اینها به آن بر خورده بودیم. این پرتو بعلاوه فلش که وظیفه روشن کردن صحنه را دارد، باعث می‌شود در محیطهای تاریک و کم نور، فوکوس دوربین خیلی سریعتر روی جسم دلخواه انجام شود.

7.اسنپدراگون 4 هسته‌ای 801

LG-G3-4 (1)

بله می‌دانیم، تقریبا اواخر می است و کوالکام قرار بود اسنپداگون 805 خود را روانه بازار کند. متاسفانه بر خلاف انتظاراتی که داشتیم، ظاهرا قرار نیست پرچمدار ال‌جی مجهز به این اسنپدراگون باشد و احتمال به کار گیری اسنپدراگون 801 نیز در این پرچمدار بسیار بیشتر است.

8.OIS +

با وجود OIS یا تثبیت کننده اپتیکال تصویر نه تنها ویدئوهای بدون لرزشی خواهید داشت، بلکه این ماژول به بالا رفتن سرعت شاتر نیز کمک می‌کند. در جی2 شاهد بکار گیری ماژول OIS در دوربین 13 مگاپیکسلی این هوشمند بودیم و احتمالا در جی 3 از ماژول ارتقا یافته OIS + استفاده خواهد شد.

7 در مورد “8 ویژگی احتمالی ال‌جی جی 3”

  1. دو ماه صبر کرد حالا اسنپ 801 داد بیرون
    به نظر من با این تراشه موفق نخواهد شد مگر اینکه رابط کاربریش خیلی بهینه باشه و به خاطر صفحه 2k مصرف باتری زیاد نباشه

  2. با سلام و خسته نباشید
    این پیام رو خطاب به دوستانی میزارم (مثل Dark-king)
    میخوام بدونم این شرکت ها که شما روش تعصب به خرج میدید چقدر به شما سود میرسونن؟
    چقدر به نظرات شما اهمیت میدن؟
    در کل چقدر ایرانی ها رو قبول دارن؟
    مداوم هم به فکر خالی کردن جیب امثال من و شما هستن
    اونوقت با چه منطقی باید ازشون حمایت کرد؟ مگه نه اینکه آدمیزاد عقل و شعور داره و باید همه چیز رو سبک و سنگین کنه ببینه چقدر به سودش هست چقدر به ضررش؟
    پس عزیزان هر وقت این شرکت ها چه اپل چه سامسونگ چه سونی چه ال جی حتی ذره ای به کارشناسانه ترین نظر شما اهمیت دادن بعد حمایت کنین نه اینکه بدون منطق و فکر به خاطر سود اونا به همدیگه فحش بدین
    از نویسنده های سایت هم تشکر می کنم که وقت میزارن برای یه همچین بی منطق هایی

  3. خانم صریحی عجیبه؟؟ شما همیشه توی مطالبتون سامسونگ را مسخره می کردید چرا توی این مطلب چنین کاری نکردید؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH