اندروید مارشمالو برای ال‌جی G2 عرضه نخواهد شد!

جدیدترین نسخه از سیستم عامل موبایل کمپانی گوگل یعنی اندروید، با نام اندروید 6.0 یا مارشمالو، در حال آماده سازی برای دستگاه‌های پرچمدار کمپانی ال‌جی است. خبرهایی منتشر شده است که می‌گوید اندروید مارشمالو، به محض انتشار رسمی، در طول چند هفته یا نهایتا یکی دو ماه برای گوشی ال‌جی G4 ارایه خواهد شد، در حالی که گفته می‌شود پرچمدار جدید ال‌جی، در هنگام عرضه، به صورت پیش‌فرض دارای این نسخه از اندروید خواهد بود. تبلت 10.1 اینچی G Pad 2 نیز گرچه با اندروید کیت‌کت به بازار خواهد آمد، اما به دلیل جدید بودن، احتمالا طعم اندروید مارشمالو را خواهد چشید. اما بالاخره ال‌جی باید آرام آرام پشتیبانی خود از دستگاه‌های قدیمی را کاهش دهد. همان گونه که انتظار هم داشتیم، گوشی محبوب ال‌جی G2 این آپدیت را دریافت نخواهد کرد و قرار است بر روی نسخه آبنبات چوبی خود بماند. فعلا که G4 سوگلی ال‌جی است!
79363_873ممکن است با خود فکر کنید که اندروید 6.0 مارشمالو برای تبلت‌های ال‌جی ارایه نخواهد شد، اما این برنامه ممکن است تغییر کند. این کمپانی، تبلت 8.3 اینچی G Pad X را در ماه مه معرفی کرد. تبلت 8 اینچی G Pad 2 را نیز تنها چند هفته قبل از خویشاوند 10 اینچی آن معرفی کرد. ما هیچ سخنی از ارایه یا عدم ارایه این نسخه از اندروید برای تبلت‌های جدید ال‌جی نشنیده‌ایم، اما به نظر من که این تبلت‌ها آپدیت می‌شوند. نمی‌توان پشتیبانی از محصولی را که هنوز به بازار نیامده قطع کرد! این تبلت‌ها حداقل یک آپدیت سیستم عامل از ال‌جی دریافت خواهند کرد.
در حالی که همگان از ارایه نسخه 6.0 اندروید برای ال‌جی G4 مطمئن هستند، این G3 است که موجب نگرانی برخی از کاربران شده است. گرچه این گوشی زیبا هنوز هم مشخصات یک پرچمدار را دارد، اما همان طور که می‌دانید، این گوشی، بیش از یک سال و نیم عمر دارد و با توجه به عمر دو ساله یک پرچمدار اندرویدی، دیگر تقریبا قدیمی شده است. اگر ال‌جی از ارایه آپدیت اندروید 6.0 مارشمالو برای G3 خودداری کند، از ارزش این گوشی در انظار عمومی خواهد کاست.
ما لیستی در این‌جا داریم که شامل اسامی گجت‌هایی از ال‌جی است که آپدیت اندروید 6.0 مارشمالو را دریافت خواهند کرد. البته برخی از این گجت‌ها ممکن است به این نسخه آپدیت نشوند، اما احتمال به‌روز رسانی آن‌ها به این نسخه، بیش از احتمال به‌روز رسانی نشدن‌شان است. اندرویدی که این دستگاه‌ها دریافت می‌کنند، بدون شک با اندروید خامی که دستگاه‌های نکسوس دریافت می‌کنند، متفاوت است. کمپانی ال‌جی اندروید را با رابط کاربری فانتزی خود مخلوط کرده و برای این گجت‌ها می‌فرستد. اسامی این دستگاه‌ها عبارتند از:
ال‌جی G4
ال‌جی G Flex 2
ال‌جی G Pad 10.1
ال‌جی G3 (به احتمال زیاد)
ال‌جی G Flex (به احتمال زیاد)
دیگر فکر نمی‌کنم نیازی به گفتن باشد که ال‌جی G Pro و G2 بیش از حد قدیمی شده‌اند که کمپانی ال‌جی خود را برای آپدیت کردن آن‌ها به زحمت بیندازد.

4 در مورد “اندروید مارشمالو برای ال‌جی G2 عرضه نخواهد شد!”

  1. درود

    این خبر اشتباهه
    ال‌جی پس از G4 و G3 و GFlex2 اندروید M رو برای گوشی‌هایی مثل G2 و GFlex عرضه میکنه

  2. این خبر به صورت رسمی و قطعی هست یا گمانه زنی؟ چون خبرهایی هم از اینکه G2 در صف دوم گوشی های ال جی برای دریافت آپدیت مارشمالو قرار داره، طی چند روز اخیر وجود داشته.

  3. سلام
    داداش من سونی Zداره که برای سال 2011 اندروید 5 براش اومده تازه تو این هفته 5.1 هم میاد وبه احتمال زیاد شاید براش اندروید 6 هم براش بیاد

  4. سونی به Xperia Z که مال زمان Optimus G ال جی بود احتمالا آپدیت میده! اونوقت امکانش هست ال جی حتی به G3 هم نده! بابا خجالت بکشید
    من که Z2 دارم و قبل از G3 اومده صد درصد مطمئنم اندروید بعد از مارشمالو هم براش خواهد اومد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH