تصاویر جدید از شیائومی ردمی نوت 10 و جعبه مخصوص آن منتشر شد

کمپانی شیائومی در روز 4 مارس (14 اسفند ماه) از سری ردمی نوت 10 رونمایی خواهد کرد. با این‌حال کماکان شاهد انتشار اطلاعاتی جامع پیرامون این هندست از گوشه و کنار هستیم. پس از انتشار تصاویر مربوط به جعبه گوشی و پنل پشتی آن اکنون جزئیات جدیدی در خصوص مشخصات گوشی شامل نمایشگر، قابلیت‌های شارژ و تراشه مورد استفاده در آن ارائه شده است.

توان پردازشی اسمارت‌فون ردمی نوت 10 از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 678 تامین خواهد شد. این نیمه‌هادی نسخه ارتقایافته تراشه اسنپ‌دراگون 675 همراه با پیشرفت‌هایی جزئی به‌شمار رفته و بر پایه فرآیند 11 نانومتری LLP تولید خواهد شد. این تراشه مجهز به CPU اورکلاک شده با طراحی خوشه‌ای 2 هسته‌ای و فرکانس 2.2 گیگاهرتز است؛ در حالی‌که انرژی مورد دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود.

بدین‌ترتیب ظرفیت باتری گوشی در مقایسه با ردمی نوت 9 به میزان بسیار ناچیزی کاهش یافته و از 5020 به 5000 میلی‌آمپرساعت رسیده است. با این‌حال ردمی نوت 10 از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند؛ لذا این هندست نخستین مدل غیر پرو از سری ردمی نوت با قابلیت پشتیبانی از چنین سرعت بالایی محسوب می‌شود.

همچنین تصویر منتشر شده از ردمی نوت 10 نشان‌دهنده وجود یک نمایشگر سوپر آمولد 6.43 اینچی با یک حفره کروی‌شکل در قسمت میانی جهت استقرار دوربین سلفی است. بعلاوه این هندست مجهز به اسپیکرهای دوگانه است؛ موضوعی که چندان مایه تعجب نخواهد بود. اسپیکر اختصاصی گوشی در قسمت تحتانی بدنه آن تعبیه شده است؛ در حالی‌که قطعه گوشی در قسمت فوقانی دستگاه نقش اسپیکر دیگر را ایفا خواهد کرد.

2 در مورد “تصاویر جدید از شیائومی ردمی نوت 10 و جعبه مخصوص آن منتشر شد”

  1. شارژر قوی و خوبی داره باتریشم خوبه
    حیف قیمتش یکم از 300 یورو بیشتره و شامل هزینه اضافی گمرکی میشه

  2. افشین آزادی

    از لحاظ عددی همه مشخصات بالا از نظر عملی و کارایی ضعیف
    اگه میخواین کمتر از یه سال از گوشیتون استفاده کنید بخرید در غیر این صورت خریدش اشتباهه

    2
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH