اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه سامسونگ گلکسی A22 5G در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد

اخیرا اعضای انجمن Galaxy Club به جزئیات جدیدی پیرامون اسمارت‌فون معرفی نشده سامسونگ گلکسی A22 5G دست یافته‌اند. این افراد ضمن اظهارات خود عرضه هندست مذکور در بازار اروپا را موردتائید قرار داده‌اند. بر اساس گزارشات گلکسی A22 5G یک دستگاه OEM به‌شمار می‌رود. این موضوع بدان معناست که فرآیند توسعه، طراحی و تولید این اسمارت‌فون تحت لایسنس کمپانی متفاوتی اجرا شده است. اما این محصول توسط سامسونگ و تحت برند گلکسی این شرکت به فروش خواهد رفت.

همچنین در این میان به مدل‌های رنگی قابل عرضه گلکسی A22 5G در بازار اروپا اشاره شده است. بر اساس گزارشات این هندست با مدل‌های رنگی خاکستری، سفید، سبز روشن و بنفش روانه بازار خواهد شد. این دستگاه دارای شماره مدل SM-A225B بوده و با 2 پیکره‌بندی نامشخص حافظه در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. اسمارت‌فون گلکسی A21 مجهز به 32 گیگابایت حا‌فظه‌داخلی و 3 گیگابایت رم است؛ لذا مدل جانشین این هندست بایستی حداقل از پیکره‌بندی مشابه و یا بهتر از آن برخوردار باشد. البته به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی ارتقاء فضای ذخیره‌سازی هندست کماکان امکان‌پذیر خواهد بود.

اگرچه جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری گوشی هنوز اعلام نشده است؛ اما گلکسی A22 5G احتمالا یک جایگزین 5G ارزان‌قیمت برای گلکسی A32 5G به‌شمار می‌رود. گلکسی A32 5G با قیمت‌گذاری پایه 279 یورویی در اوایل ماه فوریه روانه بازار اروپا شد. بنابراین منطق حکم می‌کند که گلکسی A22 5G از برچسب قیمتی ارزان‌تری برخوردار بوده و به مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی 5G سامسونگ طی سال جاری میلادی تبدیل شود. بر اساس گزارش پیشین اسمارت‌فون گلکسی A22 5G از تراشه Dimensity 700 ساخت شرکت مدیاتک بهره‌برداری خواهد کرد.

2 در مورد “اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه سامسونگ گلکسی A22 5G در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد”

  1. ما کیفیت میخوایم دنبال گوشی مقرون به صرفه با مشخصات ضعیف بودیم که میرفتیم سراغ پرچم دارای هواوی و شیائومی
    نکن سامسونگ شان خودتو پایین نیار

  2. معنی مقرون به صرفه واسه ما زیر 100 یورو بالای 300 یورو لاکچری حساب میشه حتی ازش مالیات و گمرک میگیرن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH