اینترنت رایگان معلمان

ثبت نام برای دریافت بسته اینترنت 60 گیگابایت معلمان آغاز شد

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود از اختصاص دادن بسته اینترنت 60 گیگابایتی رایگان برای معلمان خبر داد. با آغاز سال تحصیلی جدید در مهر سال جاری، وزارت ارتباطات اعلام کرد که ترافیک اینترنت شاد رایگان است و به دلیل آنکه بسیاری از مدارس برای آموزش از پلتفرم دیگری به جز شاد استفاده می‌کنند، بسته اینترنت سه ماهه رایگان نیز برای معلمان و کادر آموزشی در نظر گرفته است، همچنین برای دانشجویان نیز سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها رایگان می‌شود.

با پایان این بسته معلمان با هزینه شخصی به اینترنت متصل شده و کلاس‌های آنلاین را برگزار می‌کردند، اما حالا یک بسته 60 گیگابایتی دیگر برای معلمین فعال خواهد شد، حجم 60 گیگابایت این بسته با توجه به استفاده مکرر معلمین از اینترنت و ارسال و دریافت فایل‌های تصویری و ویدیویی قابل توجه است، به نظر نمی‌رسد این بسته 60 گیگابایتی بیش از یک یا نهایتا دو ماه برای معلمین کارآمد باشد اما به هر شکل وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود اعلام کرد این بسته با نام یارانه معلمین به آن‌ها اهدا خواهد شد.

معلمین برای دریافت بسته اینترنت خود باید به سایت ictgifts.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در سامانه وزارت ارتباطات اقدام کنند. این سامانه در ابتدای هفته پیش در اختیار دانشجویان قرار داده شده بود و آن‌ها توانستند با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات خود بسته 60 گیگابایت اینترنت رایگان را دریافت کنند.

هر چند با اعلام وزارت ارتباطات بسته 60 گیگابایتی دانشجویان در اختیار آن‌ها قرار گرفته اما در روزهای اخیر بسیاری از دانشجویان در شبکه‌های مجازی نسبت به فعال نشدن بسته اینترنت خود گله دارند، نپذیرفتن اطلاعات وارد شده، عدم فعال سازی بسته و عدم اتصال به اینترنت در هنگام استفاده از بسته اینترنت رایگان از جمله اصلی‌ترین مشکلات دانشجویان برای استفاده از این بسته اینترنت است. حال باید دید که آیا معلمین نیز برای دریافت و استفاده از بسته اینترنت رایگان خود به مشکل برخواهند خورد یا خیر.

2 در مورد “ثبت نام برای دریافت بسته اینترنت 60 گیگابایت معلمان آغاز شد”

  1. چیزایی که میخوان بدن باید بری تو صف یا ثبت نام کنی و چیزایی که میخوان بگیرن خودشون آمار همرو دارن عجیبه عجییییبببببب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH