نگاهی به نوسانات قیمت دیجی بایت

حتما می‌دانید که ارزهای دیجیتال معمولا در شروع کار وجه مشترکی داشته و آن معمولا رایگان بودن یا بسیار کم ارزش بودن آنهاست! معمولا ارزهای دیجیتال بعد از لیست شدن در یک صرافی بزرگ و بین‌المللی راه خود را پیدا کرده و به مرور زمان شرایط خود را بهبود می‌بخشند.

دیجی بایت هم همانند همه ارزهای دیجیتال از ابتدای خلق خود در سال 2014 تاکنون نوسانات زیادی را تجربه کرده است. از ابتدای راه تا سال 2017 میلادی، دیجی بایت قیمت ثابت و روند عادی با کمی افزایش قیمت را تجربه می‌کند. از ابتدای سال 2017 روند افزایش شدید قیمت دیجی بایت همزمان با بول ران اکثر ارزهای دیجیتال آغاز می‌شود.

در ماه مه 2017 قیمت هر دیجی بایت از 0.002 دلار ناگهان به 0.12 دلار در 6 ژانویه می‌رسد! این حجم از افزایش قیمت؛ نوید سودی در حدود 5900 درصدی را به خریداران دیجی بایت می‌داد. اما همزمان با سقوط قیمت و ارزش اکثر ارزهای دیجیتال در بازارهای جهانی؛ دیجی بایت نیز سقوط خود را آغاز کرد و پس از نزدیک به 95 درصد کاهش قیمت، به 0.005 دلار رسید.

البته دیجی بایت روز به روز شرایط خود را بهبود بخشیده و هنوز به نسبت شروع کار خود در سال 2014 با افزایش قیمتی در حدود 300 درصد به نسبت روزهای اولیه در محدود 0.054 دلار در حال معامله است. با اینکه افزایش قیمت دیجی بایت به موارد و موضوعات زیادی بستگی دارد، ولی تحلیلگران معتقدند که اگر این ارز دیجیتال در صرافی بایننس افزوده می‌شد، امروز به مراتب اوضاع بهتری داشت.

از کجا دیجی بایت بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش دیجی بایت می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید دیجی بایت تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون دیجی بایت به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر تنها پلتفرم همتا به همتا که دیجی بایت را در ایران عرضه می‌کند، اپلیکیشن ارزیف بوده که به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی دیجی بایت نیز در آنجا بشوید. پس اگر به دیجی بایت علاقه مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف

لینک دانلود مستقیم

3 در مورد “نگاهی به نوسانات قیمت دیجی بایت”

  1. افشین آزادی

    با این نوسانات اگه از روز اول روش سرمایه گذاری کرده بودم تا الان ده بار سکته رو زده بودم

  2. با این نوسان قیمت کی جرات داره روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنه الانم ممنوع شد
    فک کن داشته باشی یهو ممنوع کنن رو دستت بمونه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH