شیائومی می 11 لایت با بدنه بسیار باریک در پایگاه داده TENAA رویت شد

اخیرا شایعات جدیدی پیرامون اسمارت‌فون شیائومی می 11 لایت منتشر شده است. این هندست پیش‌تر در پایگاه داده چندین سازمان صادرکننده گواهی‌نامه‌های مختلف رویت شده است. بر این اساس اکنون می‌دانیم که می 11 لایت احتمالا با شماره مدل M2101K9AG روانه بازار خواهد شد. اخیرا یک هندست شیائومی با شماره مدل بسیار مشابه M2101K9C نیز در وبسایت TENAA رویت شد؛ دستگاهی که به احتمال فراوان همان می 11 لایت است.

متاسفانه در زمان نگارش این خبر، گواهی‌نامه TENAA برخلاف روال معمول فاقد تصاویری از هندست است. همچنین برخی اطلاعات ارائه شده در این فهرست نظیر نمایشگر 6.55 اینچی با شایعات پیشین مطابقت دارند. ظاهرا این پنل آمولد دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بوده و از نرخ نوسازی 90 یا 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. ظرفیت 4150 میلی‌آمپرساعتی باتری تا حدود زیادی اطلاعات پیش‌تر لو رفته در خصوص به‌کارگیری باتری 4250 میلی‌آمپرساعتی را تائید می‌کند. استفاده از باتری با چنین ظرفیتی با توجه به جایگاه هندست در بازار بسیار مطلوب به‌نظر می‌رسد. شیائومی می 11 لایت احتمالا از قابلیت شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

ابعاد 160.53×75.72×6.81 میلی‌متری می 11 لایت یقینا یکی دیگر از ویژگی‌های جالب‌توجه این هندست با توجه به اطلاعات مندرج در فهرست TENAA محسوب می‌شود. حتی با وجود عدم دسترسی به تصاویر هندست برای تجسم چنین ابعادی می‌توان حدس زد که کاربران با یک دستگاه بسیار باریک نسبت به شاخص میانگین امروزی سروکار خواهند داشت.

تصاویر زنده احتمالی از شیائومی می 11 لایت

همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها توان پردازشی شیائومی می 11 لایت از طریق تراشه معرفی نشده اسنپ‌دراگون 775G تامین خواهد شد.  این نیمه‌هادی مدل جانشین تراشه اسنپ‌دراگون 765G به‌شمار خواهد رفت. پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 سایر مشخصات این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند.

حتی در خصوص قیمت‌گذاری این هندست نیز گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است. بر این اساس مدلی از می 11 لایت 5G مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت‌گذاری کمی بیش‌تر از 400 یورو در خرده فروشی‌های اروپایی عرضه خواهد شد.

2 در مورد “شیائومی می 11 لایت با بدنه بسیار باریک در پایگاه داده TENAA رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH