قیمت نهایی LG-G3 مشخص شد

یکی از اپراتورهای معتبر کره جنوبی که عرضه محصولات شرکت ال‌جی را بر عهده دارد، آگهی فروش آنلاین آخرین پرچم‌دار این کمپانی کره‌ای را بر روی سایت خود قرار داده است. مدل محلی و مختص کره جنوبی G3 که بانام مختصر F400L شناخته می‌شود، باقیمت 635 دلار در این کشور عرضه خواهد شد. قیمت این پرچم‌دار برای ما چیزی در حدود یک‌میلیون و نهصد هزار تومان خواهد بود؛ که با توجه به قیمت پرچم‌داران فعلی بازار، بسیار مقرون‌به‌صرفه تر است. حرکتی که کمپانی ال‌جی برای عرضه G2 نیز انجام داد و به فروشی فوق‌العاده دست‌یافت.

001

همان‌طور که می‌دانیم این گوشی در سه رنگ سفید، تیتانیومی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد. طبق آخرین اخبار چیپست این گوشی از نوع Snapdragon 801 خواهد بود و ال‌جی نتوانست مدل 805 را در این گوشی به کار گیرد.

این تلفن همراه با 3 گیگابایت رم و صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی باکیفیت تصویر QHD به دست کاربرانش خواهد رسید. دوربینی ۱۳ مگا پیکسلی همراه باقابلیت ویژه OIS این پرچم‌دار را همراهی خواهد کرد. باتری این گوشی قدرتی معادل 3000 میلی‌آمپر داشته که توسط کاربر نیز قابل تعویض است.

در این آگهی اکثر ویژگی‌های این تلفن همراه نوشته‌شده است اما متأسفانه هیچ‌گونه اطلاعتی در خصوص وزن G3 نوشته نشده است.

ال‌جی برای این پرچم‌دارش نسل جدید کاورهای خود را که بانام Quick Circle شناخته خواهد شد عرضه می‌کند. در آخرین اطلاعات فاش شده مشخص‌شده است که این گوشی به‌احتمال‌قوی قابلیت شارژ بی‌سیم را نیز داراست.

کمپانی ال‌جی اخیرا در سه ویدئو اقدام به معرفی برخی قابلیت‌های ویژه جی ۳ کرده است. تا معرفی این گوشی زمان چندانی باقی نمانده است و احتمالا در اوایل هفته آینده تمام این حدس و گمان‌ها به‌یقین تبدیل خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید …

15 در مورد “قیمت نهایی LG-G3 مشخص شد”

  1. سلام
    شماها که میگین یک میلیون و نهصد هزارتومن مفته نفساتون از جای گرم بلندمیشه
    راستی علی آقا مگه شما در هفته چند تن چیپس و پفک میخورین که میگین این دو هفته نخورم میتونم این گوشی رو بخرم
    میدونم خیلی عالیه ولی یک میلیون و نهصد هزار تومن مفت نیست.

  2. دم ال جی گرم بهترین برند دنیاس اینقد از سامسونگ بدم میاد چون واقعا همشون مثل همن وفقط پول برندشو میخوره به افتخار ال جی رای بده

  3. این گوشی معرکس واقعا با این هزینه ناچیز و قدرت سخت افزاری بالاش خریدش از اسمارتفون های فعلی بازار خیلی مقرون بصرفه تره، البته فعلا ‎:-D‎

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH