تصاویر شارژر بی‌سیم و قاب محافظ ال‌جی G3 به بیرون درز کرد!

LG-G3-Cover2

زمان زیادی تا معرفی غول جدید شرکت ال‌جی، با نام G3 باقی نمانده است و در همین ماه شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود. هرچند تصاویر و ویدیو‌های زیادی در فضای مجازی از این گوشی پخش شده‌اند که هر کدام‌ حامل اطلاعات مختلفی از آن هستند اما بازهم پیگیری این رویداد، جالب و شیرین است.

اطلاعاتی که تاکنون از این گوشی در دست ما وجود دارد، حاکی از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن بسیار بالای 1440 در 2560 پیکسل است که تراکم 538 پیکسل در اینچ را ارایه می‌دهد. طبق شواهد، قاب دور صفحه گوشی نیز بسیار باریک است. از آنجایی که معلوم گردیده، معرفی این گوشی ترس عجیبی بر تن سایر تولید کننده‌های تلفن همراه انداخته است.

امروز نیز تصاویر جدیدی از شارژر بی‌سیم و قاب محافظ گوشی به بیرون درز کرد. این شارژر بیسیم، شکل متفاوتی نسبت به سایر شارژها دارد که می‌توان گوشی را به صورت ایستاده نیز روی ‌‌آن قرار داد. این بدان معناست که در هنگام شارژ نیز کاربر قادر خواهد بود از گوشی استفاده کند.

LG-G3-Cover3

قاب محافظ این گوشی که با نام Quick Circle به بیرون درز کرده. دارای یک سوراخ دایره‌ای در بخش بالایی صفحه نمایش است که می‌توان با استفاده از آن به صفحه نمایش دسترسی یافت و کارهایی نظیر پاسخ به تماس‌ها، مشاهده ساعت و … را بدون باز کردن کاور صفحه انجام داد. این قاب قرار است در پنج رنگ سیاه، سفید، طلایی، آبی مخلوط با سبز (آبی نعنایی) و صورتی روانه بازار شود.

LG-G3-Cover

انتظار می‌رود که ال‌جی این کاور‌ها را نیز همزمان با رونمایی G3 معرفی کند.

2 در مورد “تصاویر شارژر بی‌سیم و قاب محافظ ال‌جی G3 به بیرون درز کرد!”

    1. اون سامسونگِ که تقلب می کنه,در مورد ال جی هم میشه گفت دزدی که از دزد بزنه شاه دزده…htc فناوری 2 دوربین عقب برای عمقِ عکس,قابلیت عکس 3D,فوکوسِ با اثر انگشت رو مگه از کسی دزدید؟ اصلا بریم عقب تر اولین گوشی 4 هسته ای به نام htc one x رو که اولین گوشی بود که فیلم برداری و عکس برداری همزمان داشت کی زد؟نکنه اون موقع از iphon4 با دوربین 5 megapixele که حتی توانایی زوم کردن نداشت دزدید؟ 🙂 شما ها باید پلاستیک کهنه دستتون بگیرید در سطح htc و appel نیستین…اگه htc یخچال فروشی و تلوزیون فروشیو همچین پشتوانه ی مالی داشت که الان…ولی با این حال به گردِشون نمیرسید….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH