نحوه استفاده از اپل موزیک، تی‌وی و آی‌کلاد در دستگاه‌های اندرویدی

دیگر مانند گذشته تمام نرم‌افزارهای اپلی فقط مخصوص گوشی‌های آیفون نیست! زیرا که به راحتی می‌توان این برنامه‌ها را روی دستگاه‌های دیگر نیز نمایش داد. در ادامه چند روش برای استفاده از برنامه‌های اپل موزیک، اپل تی‌وی و آی‌کلاد در دستگاه‌های غیر آیفون خواهیم گفت. با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

اپل موزیک

این برنامه جزو یکی از رقبای اسپاتیفای است؛ اگر اشتراک اپل موزیک را خریداری کرده‌اید و گوشی اندرویدی نیز در اختیار دارید، به راحتی می‌توانید این برنامه را در دستگاه خود نصب و استفاده کنید. توجه به این نکته مهم است که شما باید مشترک اپل موزیک باشید؛ در این برنامه آهنگ‌هایی را که از فروشگاه آیتونز خریداری کرده‌اید و آهنگ‌هایی را که در macOS به برنامه موزیک وارد کرده‌اید، نشان داده ‌می‌شود، اما تنها در صورتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید که ماهیانه 10 دلار برای اشتراک بپردازید.

هم اکنون آیتونزمدیا به عنوان یک برنامه اختصاصی موسیقی به macOS عرضه شده است، اما همچنان در ویندوز موجود است. بهترین جایگزین آن اپل موزیک است که بدون تهیه اشتراک نیز می‌توانید با آن به موسیقی گوش دهید. از این برنامه به صورت وب نیز می‌توانید استفاده کنید.

اپل تی‌وی

این برنامه تمامی فیلم‌هایی را که از آیتونز خریداری کرده‌اید، نشان می‌دهد. همچنین کاربران ویندوز و کروم می‌توانند از طریق مرورگر وب، از برنامه‌ها و فیلم‌های اپل تی‌وی استفاده کنند. شرکت اپل برنامه اپل تی‌وی را برای اندروید منتشر نکرده است اما از طریق وب می‌توان به این بخش دست یافت.

تعداد زیادی از تلویزیون‌های هوشمند امروزی یک برنامه اختصاصی اپل تی‌وی در خود دارند که از ایرپلی نیز پشتیبانی می‌کند.

آی‌کلاد

اگر دستگاه ویندوزی دارید و قصد دارید از آی‌کلاد استفاده کنید، باید نوع ویندوزی آن را در دستگاه خود نصب و بارگیری کنید. در صورت لزوم نیز می‌توان رمز عبور آی‌کلاد و سافاری را با گوگل کروم یا مایکروسافت اج همگام‌سازی کنید. سختی این همگام‌سازی به اندازه دشواری همگام‌سازی در اپل نیست، اما به این معنی است که تصاویر و فیلم‌ها را از ویندوز کامپیوتر خود به آی‌کلاد بفرستید.

علی‌رغم پیشرفت‌های کنونی، کاربران هنوز هم قادر به استفاده از یک برنامه اپلی در دستگاه‌های غیراپلی نخواهند بود. مثلا بسته اشتراک بازی اپل آرکید فقط در macOS ،iOS ،iPadOS و tvOS پشتیبانی می‌شود، زیرا به فروشگاه اپ اپل نیاز دارد. ولی این مشکل در کروم‌کست یا ویندوز وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH