نگاهی به تاریخچه دیجی بایت

در سال 2013 میلادی، پروژه بلاکچین زیادی در دنیای کریپتو وجود نداشت و در آن زمان تب ارزهای دیجیتال مثل امروز دنیا را فرا نگرفته بود. در همان سال آقای جرد تیت (jared tate) شروع به کار بر روی پروژه جدیدی به نام دیجی بایت کرد و توسعه آنرا با دستیارانش آغاز کرد. در ژانویه سال 2014 بلاک جنسیس این ارز دیجیتال جدید رسما استخراج شد. خب طبیعتا چون در آن زمان هنوز ارزهای دیجیتال اسم رسم این روزها را نداشتند، برنامه‌ای برای جذب سرمایه از سوی تیت وجود نداشت و کل پروژه به صورت خیلی آرام و بی سر و صدا شکل گرفت.

نام تیم توسعه و مسئولین ارشد پروژه دیجی بایت همانند اکثر پروژه‌ها و ارزهای دیجیتال حاضر در بازار، به طور دقیق مشخص نیست. اما با جستوجویی در اینترنت می‌‍‌توان به این نکته رسید که تیم توسعه دیجی بایت در ابتدا کمتر از 10 نفر بوده‌اند که آقای جرد تیت یکی از آنها بوده است. طبیعتا وبسایت رسمی دیجی بایت هیچ اطلاعاتی در مورد تیم توسعه دهنده و مسئولین ارشد دیجی بایت منتشر نکرده است.

اما جرد تیت، پس از عرضه رسمی دیجی بایت به طور تمام وقت برای توسعه و پیشرفت دیجی بایت وقت خود را صرف این پروژه کرده است. در ابتدا و به دلیل عدم وجود سرمایه‌گذار، کمک‌هایی که به صورت داوطلبانه به تیم توسعه دهنده دیجی بایت اهدا می‌شد، خرج هزینه‌ها و مخارج توسعه این ارز دیجیتال می‌شد.

دیجی بایت با داشتن 5 الگوریتم خاص برای استخراج یکی از ایمن‌ترین ارزهای دیجیتال دنیای کریپتو محسوب می‌شود. تعداد واحد‌های دیجی بایت پس از استخراج 21 میلیارد واحد خواهد بود که تا سال 2035 این عدد به طور تمام و کمال توسط ماینرها استخراج خواهد شد.

از کجا دیجی بایت بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش دیجی بایت می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید دیجی بایت تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون دیجی بایت به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر تنها پلتفرم همتا به همتا که دیجی بایت را در ایران عرضه می‌کند، اپلیکیشن ارزیف بوده که به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی دیجی بایت نیز در آنجا بشوید. پس اگر به دیجی بایت علاقه مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف

لینک دانلود مستقیم

2 در مورد “نگاهی به تاریخچه دیجی بایت”

  1. مرتضی حسینی

    خرید و فروش ارز دیجیتال ممنوع شده بود الان میشه گرفت؟
    ارزیف فروش داره فقط یا خرید هم میکنه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH