گوگل: کاربران آی‌فون به‌ آسانی می‌توانند داده‌های خود را به گوشی‌های پیکسل منتقل نمایند

‌ماه گذشته شرکت گوگل با انتشار ویدیویی نشان داد که کاربران آی‌فون و سایر هندست‌های اندرویدی به شکلی کاملا بی‌دردسر قادر به انتقال داده از گوشی خود به یک دستگاه پیکسلی جدید خواهند بود. انتشار ویدیوی فوق به شک و تردید برخی کاربران در خصوص امکان عملی بودن ادعای گوگل پایان داد. هنوز مشخص نیست که آیا انتشار این ویدیو برای گوگل موفقیت‌آمیز بوده است یا خیر؛ اما این ویدیوی متفاوت نشان داد که فرآیند مهاجرت به یک گوشی پیکسلی نبایستی برای کاربران دلهره‌آور باشد.

ویدیوی مورد اشاره تحت‌عنوان “(Switch to the New Google Pixel (and Do Yoko Uke in Karate” توسط گوگل منتشر شده است. مخاطبان با مشاهده و بررسی این کلیپ ویدیویی طولانی تقریبا 2 دقیقه‌ای پیرامون نحوه مهاجرت به یک گوشی پیکسلی جدید و میزان سهولت انتقال سریع داده‌های خود به این هندست کنجکاو خواهند شد. اما اکنون این پرسش مطرح می‌شود که انجام فرآیند فوق تا چه اندازه آسان است؟ به گفته گوگل، کاربران با انتقال داده‌های خود به گوشی پیکسلی جدید متوجه می‌شوند که حتی کارهای بسیار دشوار نیز به شکلی ساده قابل انجام هستند.

ویدیوی مذکور به توضیح روند انجام این فرآیند می‌پردازد. بدین منظور کافیست سیم‌کارت فعال خود را درون دستگاه پیکسلی جدید قرار داده و پس از روشن کردن گوشی چند مرحله کوتاه را پشت سر بگذارید. سپس دستگاه پیکسلی را به گوشی قدیمی خود متصل کرده (گوگل طی اقدامی عجیب در این ویدیو گوشی آی‌فون اپل را با یک عدد موز جایگزین کرده است) و انجام مراحل دشوار کار را به گوشی پیکسل واگذار نمایید. به گفته گوگل انجام این‌کار نیازمند هیچ دانش خاصی نبوده و تنها کافیست کابل انتقال داده را به دستگاه خود متصل کنید. بدین‌ترتیب فهرست مخاطبان، تنظیمات و تصاویر شما به شکلی جادویی به هندست پیکسلی منتقل خواهند شد.

اکنون نوبت نخستین درس از رشته ورزشی کاراته فرا می‌رسد. گوگل آدرس کامل URL این ویدیو را به اشتراک گذاشته است. این ویدیو صرفا در صورتی کاربردی خواهد بود که شما واقعا مایل به تقلید سبک یکی از مشهورترین اساتید کاراته با نام آقای میاگی باشید.

با اتمام فرآیند انتقال داده بایستی کد پین موردنظر همراه با اثرانگشت خود را وارد نمایید (گوگل توصیه می‌کند تا از به‌کارگیری کد 1234 اجتناب کنید). طی این فرآیند علاوه بر داده‌ها تصاویر پس‌زمینه نیز منتقل خواهند شد.

کارشناسان به کاربران گوشی‌های اندرویدی و آی‌فون توصیه می‌کنند تا ویدیوی فوق را دریافت نموده و آن‌را در آرشیو خود نگهداری کنند. بعلاوه گوگل با انتشار این ویدیو نشان داد که راه نفوذ به گوشی‌های آی‌فون را کشف کرده است.

2 در مورد “گوگل: کاربران آی‌فون به‌ آسانی می‌توانند داده‌های خود را به گوشی‌های پیکسل منتقل نمایند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH