سامسونگ گلکسی M42 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 750G به‌زودی عرضه خواهد شد

میزان استقبال از هندست‌های سری گلکسی M سامسونگ در بازار هندوستان بسیار مطلوب بوده و طرفداران بومی این کشور منتظر معرفی عضو جدیدی از خانواده گلکسی M با نام سامسونگ گلکسی M42 در ماه جاری هستند.

این اسمارت‌فون به لطف بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون 750G از قابلیت اتصال به شبکه 5G پشتیبانی نموده و طی ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد. این اطلاعات در وبسایت سرویس خبری (Indo-Asian (IANS به‌صورت آنلاین منتشر شده است. در میان این جزئیات محدود به بازه قیمت‌گذاری احتمالی گوشی نیز اشاره شده است. بر این اساس گلکسی M42 در بازه قیمتی 20 تا 25 هزار روپیه (حدودا معادل با 265 تا 335 دلار) عرضه خواهد شد.

کمپین تبلیغاتی گوشی میان‌رده آینده سامسونگ با هشتگ FastestMonster هم‌اکنون در جریان است. بر اساس اطلاعات منتشر شده تا به این لحظه مشخص شده که گلکسی M42 مجهز به باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی و پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه خواهد بود. سنسور دوربین اصلی نیز از رزولوشن 64 مگاپیکسلی برخوردار است.

اتصال 5G یکی دیگر از محاسن این هندست به‌شمار می‌رود؛ اگرچه کاربران مقیم هندوستان واقعا قادر به استفاده از این قابلیت نیستند. شبکه 5G در این کشور آسیایی هنوز به‌صورت تجاری راه‌اندازی نشده است. با این‌حال عرضه برخی امکانات آینده‌نگرانه در هندست‌ها همواره اقدامی قابل ستایش خواهد بود.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی M42 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 750G به‌زودی عرضه خواهد شد”

  1. سری m گوشیای خوش دست و خوش فرمی تولید میکنه . مشخصات و قطغپعاتش هم در حد قیمتی که داره واقعا خوبه

  2. توی رنج قیمتی 10 میلیون تومن گوشیای متوسط خوبی میشه خرید باتریش خیلی خوبه و پردازنده و دوربین خوبی هم داره خریدش ارزششو داره
    قیمتش هم چون زیر 600 دلاره پس جریمه کمرکی بهش نمیخوره و افزایش قیمت انچنانی نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH