نخستین تصاویر مربوط به گلکسی A22 سامسونگ منتشر شد

خانواده محبوب گلکسی A شرکت سامسونگ احتمالا به‌زودی پذیرای عضو جدیدی خواهد بود؛ چرا که یکی از شرکت‌های تولیدکننده کاور گوشی تصاویری از مدل جدید گلکسی A22 را در فضای اینترنت منتشر نموده است.

با توجه به تمرکز این محصول بر مقوله تولیدات ارزان‌قیمت بازار، طراحی آن از ویژگی‌هایی مشابه اسمارت‌فون گلکسی M12 برخوردار است. گلکسی M12 پیش‌تر به بازار عرضه شده است. در قسمت جلویی گوشی مشخصا شاهد استقرار نمایشگری با ناچ قطره‌ای شکل جهت استقرار دوربین سلفی هستیم و حاشیه تحتانی صفحه‌نمایش نیز از ضخامت قابل‌توجهی برخوردار است. بعلاوه پنل پشتی هندست دارای کاور پلاستیکی بافت‌دار بوده و از ماژول دوربین مربعی‌شکل میزبانی می‌کند.

کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور در سمت راست بدنه گوشی قرار دارند. شبکه اسپیکر، پورت USB و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در قسمت تحتانی دستگاه تعبیه شده‌اند. بر اساس شایعات شرکت سامسونگ احتمالا از اسمارت‌فون گلکسی A22 در 2 ورژن 4G و 5G رونمایی خواهد کرد. همچنین با توجه به برخی گمانه‌زنی‌ها گلکسی A22 5G با تراشه Dimensity 700 ساخت مدیاتک به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که رویداد معرفی این اسمارت‌فون در 6 ماهه دوم سال جاری میلادی برگزار شود.

گلکسی A22

وبسایت Galaxy Club پیش‌تر اطلاعاتی را پیرامون اسمارت‌فون گلکسی A22 منتشر کرد. این هندست یکی از ارزان‌ترین دستگاه‌های سامسونگ با قابلیت اتصال به شبکه 5G محسوب می‌شود. این دستگاه دارای شماره مدل SM-A226B بوده و بر پایه مدل ODM (تولیدکننده طرح اصلی) ساخته خواهد شد. به‌عبارت دیگر این اسمارت‌فون از برند تجاری سامسونگ بهره خواهد برد؛ اما یک کمپانی ثالث در فرآیند عرضه آن مشارکت خواهد کرد. این رویکرد موجب کاهش هزینه تولید و در نتیجه قیمت‌گذاری نهایی محصول در بازار تجاری خواهد شد.

در خصوص نوع پردازنده مورد استفاده در گلکسی A22 هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست؛ اما این تراشه احتمالا یکی از تولیدات ارزان‌قیمت شرکت مدیاتک به‌همراه یک مودم 5G خواهد بود. اکنون می‌دانیم که این اسمارت‌فون در 2 پیکره‌بندی مختلف با ظرفیت‌های متفاوت رم و حافظه‌داخلی روانه بازار خواهد شد. شبکه‌های خبری مشخصا به عرضه مدلی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی اشاره دارند.

گلکسی A22 در بازار اروپا نیز قابل دسترس خواهد بود. بعلاوه سامسونگ این هندست را با مدل‌های رنگی مختلفی نظیر خاکستری، سفید، بنفش و سبز روشن و برچسب قیمتی در محدوده 180 دلاری عرضه خواهد کرد.

3 در مورد “نخستین تصاویر مربوط به گلکسی A22 سامسونگ منتشر شد”

  1. گوشی خوبیه. ارزش خرید داره .
    تنها مشکلش ممکنه کندی شارژ شدنش باشه بیشتر از یه ساعت طول میکشه احتمالا

  2. زیاد فرقی با A32 5Gنداره
    پردازنده و طراحیشون هم یکی هست(فقط طراحی قاب دوربینشون با هم فرق داره)!

  3. چرا 4g هم تولید میکنن؟ قیمتش چندان هم مقرون به صرفه نیست
    4 میلیون و خورده ای واسه یه گوشی با رم 3 و حافظه 64 تازه 4G هم باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH