cp کالاف دیوتی موبایل رایگان! دروغ یا واقعیت؟

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام کالاف دیوتی موبایل به گوشش نخورده باشد! این بازی در سالهای اخیر توانسته با گیم پلی جذاب و هیجان انگیزش که خود را در دل بازیکنان سبک شوتر اول شخص جای دهد و به یکی از پرطرفدارترین های دنیای گیم تبدیل شود تا جایی که هم اکنون کالاف دیوتی موبایل با بیش از 100 میلیون بار دانلود از فروشگاه گوگل پلی یکی از جدی ترین رقبای پابجی موبایل است که دو سال قبل تر از آن منتشر شد! اما چیزی که بازیکنان این بازی بیشتر از همیشه به دنبال آن هستند سی پی کالاف دیوتی موبایل رایگان است که در این مطلب قصد برسی آن را داریم

از بتل پس کالاف دیوتی موبایل تا گردونه های شانس و ارتقا سلاح ها همگی نیازمند پولی به نام سی پی کالاف دیوتی موبایل هستند! درواقع پس از شروع این بازی خیلی زود خواهید فهمید که برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای و قدرتمند باید همواره در پی بدست آوردن cp باشید تا بتوانید سلاح های جدید را باز و در نبرد از آنها استفاده کنید و همین موضوع باعث شده تا اکثریت کاربران این بازی به دنبال دریافت cp رایگان باشند اما براستی چنین چیزی امکان پذیر است؟

آیا میشود cp کالاف دیوتی موبایل رایگان بدست آورد؟ جواب خیر است! درواقع تمامی روش های ذکر شده در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام یا یوتوب و سایت های مختلف صرفا برای جذب مخاطب بوده و هیچ راه عملی برای دریافت رایگان cp تا این لحظه وجود ندارد چراکه کالاف دیوتی موبایل یک بازی آنلاین است و دور زدن سرورهای یک بازی آنلاین برای افزودن CP رایگان به اکانت تقریبا غیرممکن است بنابراین تنها راه برای دریافت cp کالاف دیوتی موبایل خرید از فروشگاه های معتبری همچون گیم سیتی میباشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و قیمت های ارزان تری نسبت به دیگر فروشگاه ها دارد!

جالب این است که بدانید اخیرا تعدادی از وبسایت ها در آخرین ترفند خود برای عملی جلوه دادن دریافت cp رایگان و جذب بیشتر مخاطب اقدام به معرفی اپلیکیشن های تبلیغاتی کردند که اگر از خطر ویرویس بودن و هک اطلاعات دستگاه نیز بگذریم بازهم میبایست ده ها ساعت از وقت خود به همراه چندین گیگابایت حجم ترافیک ایینترنت را صرف تماشای تبلیغات کنید تا شاید در آخر بتوانید با امتیازات داده شده به شما با هزار دردسر و مشکل یک گیفت کارت چند دلاری دریافت کنید که حتی پس از دریافت آن نیز هنوز مشکلاتی برای استفاده از آن بر سر راه شماست!

پرسشی که برای بسیاری از بازیکنان می آید این است که اگر تنها راه بدست آوردن cp کالاف دیوتی موبایل خریدن آن است پس چرا خود اقدام به تهیه گیفت کارت و خرید مستقیم آن در بازی نکنیم؟ در جواب باید گفت اگر میخواهید تمامی پول خود را در یک لحظه دود کنید و به هوا بفرستید این فکر بسیار خوبی است! متاسفانه شرکت گوگل در ماه های اخیر به دلیل تحریم های کشور آمریکا حساسیت زیادی بر روی کاربران ایرانی پیدا کرده و درصورتی که کوچکترین شکی به هویت شما ببرد جیمیل و گیفت کارت شما را در لحظه بن (مسدود) میکند

در آخر پیشنهاد میکنیم حتی اگر به نحوی گیفت کارت رایگان نیز بدست آوردید به هیچ وجه ریسک بن شدن آن را قبول نکنید و خرید خود را به فروشگاه های معتبری همچون گیم سیتی بسپارید تا بتوانید بدون هیچ خطری با ارزان ترین قیمت و کمترین زمان cp کالاف دیوتی موبایل را در اکانت خود دریافت کنید! این فروشگاه بواسطه داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و چندین سال تجربه در این زمینه میتواند مرجعی بسیار خوبی برای آن دسته از بازیکنانی باشد که علاقمند به تهیه آیتم های مورد نیاز خود داخل بازی هستند!

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

7 در مورد “cp کالاف دیوتی موبایل رایگان! دروغ یا واقعیت؟”

  1. افشین آزادی

    یادش بخیر چه پولایی که خرج بازی کردیم
    جوان بودیم وخام
    البته پشیمون نیستم و ازش لذت بردم به شما هم پیشنهاد میکنم از هرچی لذت میبرید واسش خرج کنید

    2
    12
  2. من یه گیف کارت رایگان دارم با این چیزایی که شما گفتین دیگه میترسم واسه بازیام استفاده کنم. سایت یا فروشگاهی هست که گیفت کارتو بخرن یا با هزینه و تضمینی از گیفت کارت خودم واسه بازیام استفاده کنن؟؟؟

    1
    6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH