گزارش مالی ال‌جی از رشد درآمد شرکت پس از خروج از بازار اسمارت‌فون حکایت دارد

ال‌جی اخیرا اعلام کرد که واحد موبایلی این شرکت در سال جاری تعطیل خواهد شد؛ چرا که در شرایط کنونی بازار این واحد نمی‌تواند سودآور باشد. با این‌حال گزارش جدید ال‌جی تائید می‌کند که کلیه شاخه‌های دیگر این شرکت موفق به افزایش میزان فروش سالیانه خود شده و مجموعا 18.8 تریلیون وون درآمدزایی داشته‌اند. این رقم نشان‌دهنده بیش‌ترین میزان درآمد کسب شده توسط ال‌جی در حد فاصل ما‌ه‌های ژانویه تا مارس است.

واحد سرگرمی‌های خانگی بزرگترین عامل رشد درآمدهای ال‌جی در این دوره به‌شمار می‌روند. قرنطینه مردم در منازل موجب افزایش تقاضا در مناطق آمریکای‌شمالی و اروپا شد. این مناطق به‌طور سنتی جزو بازارهای سودآور برای ال‌جی بوده و کمپانی کره‌ای موفق به افزایش فروش تلویزیون‌های اولد و نانوسل خود در آن‌ها شده است. انتظار می‌رود که این روند صعودی کماکان ادامه یافته و حول محصولات ممتاز تمرکز پیدا کند. کسب‌وکار موبایلی ال‌جی اکنون لحظات پایانی حیات خود را سپری کرده و پیش از توقف فعالیت‌های خود در اواخر سال آینده آخرین تلاش‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به‌کار بسته است. ارزش گوشی‌های فروخته شده توسط ال‌جی در 3 ماهه نخست سال 2021 به 998.7 میلیارد وون رسید. این رقم دقیقا مشابه درآمد واحد موبایلی ال‌جی طی 3 ماهه نخست سال 2020 است. در این دوره از هیچ هندست جدیدی رونمایی نشد و اقدامات کمپانی نیز صرفا روی محصولات موجود تمرکز داشتند.

ال‌جی احتمالا کلیه پرسنل تعدیل شده خود را در سایر بخش‌ها به‌کارگیری خواهد کرد. این افراد به‌دنبال انحلال دارایی‌های شرکت، جبران خسارات شرکا و تامین‌کنندگان سرویس پشتیبانی شغل خود را از دست داده بودند. کلیه فعالیت‌های فروش واحد ارتباطات موبایلی ال‌جی در پایان ماه جولای متوقف خواهند شد. گزارش درآمدهای 3 ماهه دوم سال 2021 ال‌جی در همان مقطع زمانی منتشر خواهد شد. در آمار نهایی اعلام شده طی این گزارش شکاف موجود میان فعالیت‌های مداوم و منقطع ال‌جی به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

3 در مورد “گزارش مالی ال‌جی از رشد درآمد شرکت پس از خروج از بازار اسمارت‌فون حکایت دارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH