نخستین تصاویر هندزآن اسمارت‌فون هواوی P50 منتشر شد‌

تاکنون شایعات و تصاویر متعددی از اسمارت‌فون‌های سری هواوی P50 منتشر شده است و امروز شاهد انتشار نخستین تصاویر زنده از مدل معمولی هواوی P50 هستیم. یک خبرچین قابل اعتماد با شناسه DigitalChatStation این تصاویر را از طریق حساب‌کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر نموده است.

بر اساس شایعات نمایشگر این هندست از اندازه 6.3 اینچی برخوردار است. همچنین تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که نمایشگر هواوی P50 در عوض استفاده از حفره بیضی‌شکل رویت شده در هواوی P40 از یک حفره دایروی‌شکل با اندازه بسیار کوچک‌تر در مرکز بخش فوقانی بهره خواهد برد. نکته مهم‌تر این‌که حفره دوربین روی پنل پشتی گوشی از اندازه بسیار بزرگی برخوردار بوده و از 2 حلقه دایروی‌شکل بزرگ شامل مجموعا 4 سنسور دوربین میزبانی می‌کند.

بر اساس شایعات سری هواوی P50 به‌همراه سنسور 1 اینچی IMX800 ساخت شرکت سونی معرفی خواهد شد. این ماژول بزرگ‌ترین سنسور دوربین به‌کارگیری شده در یک گوشی تا به امروز محسوب می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها لنزهای فوق‌عریض و تله‌فوتو در کنار یک سنسور 3D TOF سایر مولفه‌های ماژول دوربین پشتی گوشی را تشکیل می‌دهند.

تصاویر هواوی P50 که توسط یک خبرچین با نام مستعار DigitalChatStation منتشر شده است

از سوی دیگر یک شخص وبلاگ‌نویس با شناسه Technology Yu تصویری واضح‌تر از دوربین‌های پشتی هواوی P50 را منتشر کرده است. در این تصویر 4 سنسور دوربین به شکلی واضح‌تر نمایش داده شده است.

اطلاعات جدیدا لو رفته دربردارنده جزئیاتی پیرامون لوگوی Harmony OS هستند؛ موضوعی که مهاجرت هواوی از سیستم‌عامل اندروید را بیش از پیش محتمل جلوه می‌دهد. بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون‌های سری هواوی P50 (شامل مدل‌های هواوی P50 پرو پلاس، P50 پرو و P50) در حد فاصل ماه‌های مه تا ژوئن با مدل‌های رنگی سفید، مشکی، آبی و بژ عرضه خواهند شد.

3 در مورد “نخستین تصاویر هندزآن اسمارت‌فون هواوی P50 منتشر شد‌”

    1. امیرکیوان گوهری

      سلام دوست عزیز. در متن خبر اشاره شده که سیستم‌عامل گوشی احتمالا Harmony OS خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH