سونی و جایزه Red Dot

سونی موبایل برنده چهار جایزه رد دات (Red Dot) برای طراحی محصول شد 

ارتباطات همراه سونی (“سونی موبایل”) امروز خبر دریافت چهار جایزه و یک تجلیل در بخش طراحی محصول جوایز رد دات 2012 را اعلام کرد. هیات داوران متشکل از متخصصان بین‌المللی، محصولات شرکت‌کننده را بر اساس معیارهای کلیدی شامل درجه نوآوری، ارگونومی، دوام و ملاحظات زیست‌محیطی ارزیابی نمودند. مراسم اهدای جوایز روز دوم جولای در اِسِن آلمان برگزار گردید.

جیانا کیمبری، مدیر طراحی محصول خلاق ارتباطات همراه سونی، گفت: “طراحی در قلب فلسفه توسعه محصول سونی موبایل جای دارد و این جوایز شاهدی بر کیفیت طراحی تلفن‌های هوشمند Xperia و لوازم جانبی هوشمند ما بوده و نشانگر تعهد ما به ارائه تجربه‌ای غنی از تلفن هوشمند بدون فدا کردن عملکرد یا طراحی است.”

برندگان جوایز

Xperia active، Xperia ion، هدست بی‌سیم و هوشمند pro و SmartDock برای Xperia ion در بخش طراحی محصول جوایز رد دات را دریافت کرده و Xperia ray نیز مورد تحسین قرار گرفت.

  • Xperia active صفحه‌ نمایشی زیبا و ضد خش را که می‌تواند حتی انگشتان خیس را ردیابی کرده  و در زیر نور شدید آفتاب خوانا باقی بماند، ارائه می‌نماید. قاب محکم آلومینیومی صفحه نمایش را احاطه کرده و محافظت می‌نماید. به تعبیر هیات داوران: “تمامی جزئیات به استحکام و کاربری فوق‌العاده رهنمون شده و در عین حال کیفیتی بالا را ارائه می‌نمایند.
  • Xperia ion یک صفحه نمایش بزرگ که جلوی دستگاه را کاملا پوشانده است را به رخ می‌کشد. طراحی زیبا و در عین حال کارآی آن حس شناور بودن گوشی در دستان کاربر را القا می‌نماید. هیات داوران ” تمایز بین صفحه نمایش مشکی و آلومونیوم پشتی که شمایلی با کیفیت بالا و بهینه شده با مهارتی دقیق را خلق می‌نماید” را ستودند.
  • SmartDock برای Xperia ion یک پروفایل زاویه‌دار ایجاد می‌کند که قابلیت نمایشی ارگونومیک را فراهم می‌آورد. طراحی زیرکانه و در عین حال با کیفیت بالای آن بسیاری از عملکردهای آنرا شامل اتصال به موشواره، صفحه کلید، تلویزیون با وضوح بالا و سایر تجهیزات،  برجسته می‌سازد. SmartDock برای Xperia ion تحسین هیات داوران را به دلیل “تلفیقی یکپارچه با تلفن هوشمند” برانگیخت.
  • طراحی ریزبینانه و ساده هدست استریوی بی‌سیم و هوشمند Pro طبیعتی ساده‌گرایانه داشته و برای طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان و در محیط‌های کاری متفاوت جذاب می‌باشد.
  • شمایل پویا و باریک Xperia ray به خوبی در کف دست شما جا می‌گیرد. وجوه آلومینیومی این تلفن هوشمند مبتنی بر آندروید در عین اینکه حس دوام و کیفیت برتر را القا می‌کند، موجب برانگیخته شدن تجربه بساوشی خوشایندی می‌شود.

جایزه طراحی رد دات (Red Dot) بزرگترین  و برجسه‌ترین مسابقه طراحی است که همه ساله بیش از ۱۴۰۰۰ شرکت کننده از ۷۰ کشور جهان دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH