نسخه اندرویدی اپلیکیشن کلاب‌هاوس در پلی استور منتشر شد

روز گذشته توسعه‌دهندگان کلاب‌هاوس اعلام کردند که فرآیند تست بتا اپلیکیشن اندرویدی خود را آغاز کرده‌اند. افراد علاقه‌مند به مشارکت در برنامه تست بتا خوش‌شانس هستند؛ زیرا کلاب‌هاوس اعلام کرده که این برنامه اکنون در فروشگاه پلی استور قابل دسترس است. با این‌حال این اپلیکیشن کماکان در مرحله آزمایشی قرار داشته و صرفا برای کاربران ساکن مناطق خاصی قابل دسترس است.

توسعه‌دهندگان کلاب‌هاوس اعلام کردند: “امروز ما بابت آغاز انتشار سریع نسخه بتا اپلیکیشن کلاب‌هاوس برای سیستم‌عامل اندروید هیجان‌زده هستیم. این فرآیند از امروز در ایالات‌متحده آغاز شده و به‌تدریج در کشورهای انگلیسی‌زبان و سپس سایر مناطق جهان عملی خواهد شد. برنامه ما طی چند هفته آینده و پیش از انتشار گسترده‌تر اپلیکیشن این است که بازخوردهای دریافتی از جانب جامعه کاربران خود را گردآوری نموده و ضمن رفع هرگونه مشکلات احتمالی رویت شده در راستای افزودن برخی امکانات نهایی نظیر پرداخت‌های مالی و ایجاد انجمن تلاش نماییم.”

به گفته کارشناسان حتی امکان دانلود نسخه بتا نیز به‌معنای دسترسی کاربران به خدمات کلاب‌هاوس نیست. در واقع کلاب‌هاوس کماکان قصد دارد تا به روش کاری خود مبنی بر صدور دعوتنامه و لیست انتظار ادامه دهد. این پدیده بدان معناست که کاربران برای رسیدن به نوبت خود بایستی منتظر مانده یا از جانب یکی از دوستان خود که پیش‌تر به این پلتفرم شبکه اجتماعی ملحق شده است؛ دعوتنامه دریافت نماید.

کلاب‌هاوس اعلام کرده که این پلتفرم به‌دنبال ارتقاء سطح پشتیبانی خود در فصل تابستان است؛ لذا کارشناسان امیدوارند که عضویت در کلاب‌هاوس دیگر نیازمند دریافت دعوتنامه نباشد. اما برای روشن شدن موضوع ناچارا بایستی منتظر بمانیم. در عینحال کاربران با مراجعه به فروشگاه پلی استور میتوانند نسبت به دانلود برنامه اقدام نمایند.

2 در مورد “نسخه اندرویدی اپلیکیشن کلاب‌هاوس در پلی استور منتشر شد”

  1. فقط میشه با تغییر لوکشین وی پی ان به امریکا و کانادا نصبش کرد. دعوت نامه هم‌ میخواد که البته راحته و خیلی از کانالای تلگرامی میزارن

  2. خیلی مسخره اس حتما باید دعوت نامه داشته باشی بتونی وارد شی.
    خب اون نفر اول کی بود وارد شد.
    شده مث جریان مرغ و تخم مرغ ??

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH