آیا vpn برای استفاده در بایننس مطمئن است؟‎

جهت کار در بازار های خارجی به خصوص ترید، بایننس و ارز دیجیتال خارجی ، محدودیت های مختلفی برای کاربران ایرانی وجود دارد که راهکاری  که اکثر کاربران برای دور زدن این تحریم ها استفاده می کنند استفاده از virtual private network (VPN)  می باشد. در این مطلب قصد داریم به آشنایی با وی پی ان و بررسی انواع آن بپردازیم، البته نکته مهمی هم در استفاده از این سرویس ها وجود دارد که در ادامه متن قرار داده ایم.

Vpn چیست

حتما می دانید که همه‌ی ما در هنگام استفاده از فضای مجازی Ip های معینی داریم که آدرس مجازی ما تلقی می‌شوند. جالب است بدانید که در هنگام استفاده از vpn اشتراکی و یا اختصاصی و با آی پی ثابت این Ip تغییر یافته و میتواند در بسیاری از دسترسی ها به ما کمک کند تا حضوری امن و بدون محدودیت را در فضای مجازی تجربه کنیم.

وی پی ان VPN به نوعی شبکه‌ی مجازی خصوصی اطلاق می‌شود که برای برقراری ارتباط طراحی شده است. از آنجایی که اختصاصی است از یک شبکه‌ی عمومی مانند اینترنت استفاده می‌کند تا میان چند کاربر کانال ارتباطی ایجاد کند. لذا استفاده از آن باعث برقراری امنیت شده و بسیاری از پیچیدگی‌ها را از بین می‌برد. البته به این نکته نیز توجه کنید که برقراری ارتباط با vpn به صورت نامحسوس و دور از چشم همگان انجام می‌پذیرد و معمولا سازمان‌هایی که کاربران متعدد دارند از آن استقبال می‌کند. در این صورت به هر کاربر یک اکانت تعلق می‌گیرد تا به این سرور متصل شود.

 

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

چنانچه کاملا حرفه ای و تخصصی می خواهید در بازار بورس بین المللی فعالیت کنید و در آمد دلاری داشته باشید به سرور برای ترید کردن نیاز خوهید داشت تا با خیالی آسوده و بدون بروز مشکل تحریم برای کاربران ایرانی در سایت های معروف صرافی بین المللی اینترنتی نظیر بایننس فعالیت نمایید. این سرور ها سرعت اینترنت 100 برابر بیشتر از VPN های معمولی داشته و دیگر نیاز نیست نگران بروز قطعی نا به هنگام در اتصال به سایت های مختلف و مشخص شدن آیپی ایرانی خود باشید.

سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف من جمله آلمان، فنلاند، هلند، فرانسه، انگلیس، آمریکا، کانادا و … است و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه شده و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت اختصاصی برای بایننس و ترید  از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهید شد.

عملکرد vpn چگونه است

شاید این سوال برای شما ایجاد شده باشد که vpn برای ایجاد شبکه‌ی اختصاصی از چه طریقی عمل می‌کند. در جواب این سوال شما باید گفت که عملکرد آن مانند یک تونل است که بسته‌ی دیتایی که در یک بسته‌ی دیتای دیگر قرار گرفته را از نقطه ای به تقطه‌ی دیگر منتقل می‌کند. در نتیجه معمولا اگر بخواهید هیچ ردی نیز از خودتان در فضای مجازی باقی نگذارید می‌توانید به سراغ vpn بروید.

ساختار آن به این صورت است که مکان‌یابی شما که بر اساس IP شما تعریف می‌شود را به جایی که ربطی به آدرس اصلی شما ندارد منتقل می‌کند. حتما تا به این لحظه با تعاریف ارائه شده متوجه شده اید که  این موضوع تا حد بسیار بالایی امنیت شما را در فضای مجازی تامین می‌کند. از دیگر موارد استفاده وی پی ان اشتراکی می‌توان به اتصال شما از طریق IP دروغین به محتوایی که توسط کشور خودتان ممنوع است اشاره کرد. در مواردی که کشور شما دسترسی مجازی به محتوای مورد نظر را بسته باشد و یا محتوایی که می‌خواهید به آن دسترسی پیدا کنید برای کاربرانی که از کشور شما به آن دسترسی پیدا می‌کنند بسته شده باشد، می‌توانید به راحتی با تغییر موقعیت خود به یک کشور دیگر از طریق vpn این مسئله را دور زده و به محتوای مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

همچنین vpn باعث می‌شود داده‌های ترافیکی شما در فضای اینترنت کد گذاری شوند و در این صورت ردیابی شما در فضایی مجازی غیر ممکن و نزدیک به صفر خواهد شد. در نتیجه‌‌ی چنین اقدامی، به طور قطع امنیت شما چند برابر خواهد شد.

اما این نکته را هم در نظر بگیرید که هنگام استفاده از آن اطلاعات شما توسط سازنده‌ی vpn قابل دسترسی است وقتی هنگام اتصال به اینترنت از vpn استفاده می‌کنید، در زمان بازدید از وب‌سایت هایی که قصد سر زدن به آنها را دارید اطلاعاتتان به صورت cookie ثبت می‌شود. در نتیجه اگر شخصی از همان دستگاه استفاده کند دسترسی به اطلاعات شما برایش امکان‌پذیر خواهد بود  در هنگام استفاده از vpn اختصاصی، یک نام کاربری و یک پسورد به شما تعلق می‌گیرد

 

آیا استفاده از vpn در بایننس مطمئن است؟

وی پی ان های عمومی علاوه بر اینکه هیچ گونه امنیتی ندارند، مدیران این سرویس ها می توانند به راحتی اطلاعات تبادل شده با سایت های مختلف را رصد کرده و اطلاعات مهم شما را استخراج کنند. از طرف دیگر این سرویس ها در کنار قطعی های متعدد و سرعت کم، در هر بار اتصال به شما یک آی پی جدید از یک کشور جدید اختصاص می دهند که در حال حاضر اکثر سایت های ترید به خصوص بایننس به این مورد حساسیت زیادی داشته و حساب کاربری و کیف پول کاربران مشکوک را بلاک می کنند.

برای این منظور لازم است که اقدام به تهیه‌ی vpn با Ip اختصاصی کنید ولی از آنجا که این سرویس نیز محدودیت های متعددی را دارد بهترین گزینه خرید سرور ترید از شرکت های معتبری همچون توشن است. شما می توانید به راحتی با  خرید این سرور ها از آیپی اختصاصی خارجی با اینترنت پر سرعت و امنیت 100 درصدی اطلاعات خود استفاده نمایید. همچنین در این سرویس در صورت قطع شدن ارتباط شما به هر دلیلی، آیپی ایرانی شما به هیچ وجه مشخص نخواهد شد.

 

در این سرویس به شما یک Ip دائمی تعلق می‌گیرد که به عنوان مثال طی مدت یک سال تنها متعلق به شما است. ضروری است که این موضوع را جدی بگیرید و حتما از همین روش برای اتصال استفاده کنید در چنین مواردی به شدت از تهیه‌ی vpn معمولی با مدت زمان‌های هفتگی و یا ماهیانه که دارای Ip های متعدد هستند و یا استفاده از فیلترشکن و پراکسی‌ خودداری کنید.

 

در هنگام استفاده از وی پی ان اختصاصی، یک نام کاربری و یک پسورد به شما تعلق می‌گیرد که می‌توانید با تعریف کردن آن در کامپیوتر و یا گوشی خود به سرور های مشخص شده متصل شده و Ip آن کشور را به صورت ثابت دریافت کنید و با خیال راحت با دور زدن تمام محدودیت ها از آن استفاده کنید.

البته راه دومی نیز برای شما وجود دارد و آن این است که می‌توانید از vps نیز  استفاده کنید .

در این مورد شما با تهیه‌ی اشتراک سالانه قادر خواهید شد تا به انتخاب خودتان یک سرور مجازی که داخل یک datacenter در کشور‌ی دیگر است را برگزیده و سپس به آن متصل شوید. این موضوع دقیقا مثل این است که شما از یک کامپیوتر با Ip ثابت استفاده کنید، بدون اینکه نگران سرعت یا قطع و وصل شدن آن باشید. زیرا معمولا هنگام استفاده از فیلتر شکن های معمولی و رایگان با مشکلات مختلفی از جمله قطع و وصلی های پی در پی و همچنین کند شدن سرعت اینترنت مواجه خواهیم بود لذا استفاده از اکانت اختصاصی تمام این موارد را دور میزند و خدمات بهتری را نیز ارائه خواهد داد.

به هر شکل توصیه میشود که در هنگام اتصال به بایننس از فیلتر شکن هایی که مدام در حال تغییر Ip شما هستند استفاده نکنید چون لازمه‌ی دوام شما داشتن موقعیت ثابت در آدرس اینترنتی‌تان است.

سخن آخر

 

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور ترید را دارید می توانید به صفحه سرور مجازی ترید این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را در موقعیت کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس حاصل فرمایید.

در صورتیکه میخواهید در این مورد بیشتر بخوانید به آدرس منبع مراجعه نمایید:

منبع: https://toshan.net/blog/trade/dedicated-static-ip-for-trade-and-binance

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

2 در مورد “آیا vpn برای استفاده در بایننس مطمئن است؟‎”

  1. کاش یه روزی همه این محدودیت ها رفع بشه. هم از داخل و هم از بیرون
    وی پی ان هیچوقت امن نیست چه رایگان و چه پولی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH