معرفی و دانلود سه بازی هنری و خلاقانه برای اندروید و iOS

اگر به بازی‌های موبایلی علاقه دارید، در این مطلب سه بازی برتر خلاقانه و هنری برای اندروید و آی‌او‌اس را به شما معرفی کرده‌ایم.

با فعالیت مداوم استودیو‌های مختلف و شرکت‌های متعدد بازی‌‌سازی، روزانه ده‌ها بازی موبایلی تولید شده و در مارکت‌های اندرویدی و iOS عرضه می‌شوند. بازی‌های موبایلی طرفداران بسیار گسترده‌ای در سراسر جهان دارند که هر روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

برای جلب نظر میلیون‌ها طرفدار بازی‌های موبایلی باید بازی‌هایی در ژانرهای مختلف و با ایده‌هایی خلاقانه تولید کرد و اگر نه خیلی زود، بازی‌ها از نظر موضوعی در چرخه تکرار گرفتار می‌شوند.

از این رو بازی‌سازان در تلاش هستند تا با ایده‌های خلاقانه و هنری، بازی‌هایی تولید کنند که از نظر ساختار، محتوا و گیم‌پلی حرف‌های جدیدی برای گفتن دارند.

بازی‌ های خلاقانه و هنری برای اندروید و iOS طرفداران بسیار زیادی هم دارد، با نگاهی به امتیازات و تعداد نصب بازی‌ های خلاقانه در مارکت‌های اندروید و iOS متوجه می‌شوید که شاید میلیون‌ها کاربر اقدام به نصب این بازی‌ها کرده‌اند و ایده‌های نو حتی در بازی‌های موبایلی، همواره طرفداران بسیاری دارد.

این مطلب را نیز مطالعه کنید: معرفی سه بازی بتل‌ ‎رویال خاص و متفاوت

به همین دلیل قصد داریم تا سه بازی خلاقانه و هنری برای اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم، این بازی‌ها با ایده‌هایی متفاوت تولید شده‌اند و سبکی هنری دارند، لینک دانلود هر سه بازی برای سیستم عامل اندروید و iOS در مطلب وجود دارد، بنابراین با آی‌تی‌رسان و معرفی سه بازی هنری و خلاقانه همراه باشید:

بازی OCO

اُکو یک بازی موبایلی در سبک پازل است که با گیم‌پلی ساده اما اعتیادآور خود، ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. در این بازی باید یک نقطه مکعبی کوچک را که دور یک محور دایره‌ای می‌گردد، به نقاط زرد رنگ هدف برسانید.

بازی خلاقانه برای اندروید

بازی OCO در ابتدا بسیار ساده‌ است و در چند مرحله ابتدایی صرفا با محیط بازی آشنا می‌شوید. سپس چالش‌های خفیف به سراغ شما می‌آیند و با گذر از آن‌ها با چالش‌های جدی‌تری رو به رو می‌شوید.

این بازی سبک و ایده بسیار خلاقانه‌ای دارد که در کنار جلوه‌های بصری، موسیقی و گیم‌پلی اعتیادآور آن، پکیجی از یک بازی سبک و دوست داشتنی را ساخته است.

دانلود بازی خلاقانه OCO برای اندروید

بازی خلاقانه برای اندروید

دانلود بازی خلاقانه OCO برای iOS

بازی خلاقانه برای اندروید

بازی Evil Cogs

بازی Evil Cogs توسط استودیو Wet Fish تولید و بیش از یک میلیون بار از گوگل‌پلی نصب شده است. این بازی سبکی ماجراجویی و تا حدودی معمایی دارد اما ساختار هنری و خلاقانه آن بیش از هرچیزی مورد توجه است. در Evil Cogs باید در دنیایی اعجاب‌انگیز اما تاریک و مخوف در مسیر خود حرکت کنید و از دست نیروهای شیطانی بگریزید.

بازی خلاقانه برای اندروید

صداگذاری و موسیقی متن این بازی یکی از اصلی‌ترین عوامل جذابیت آن به شمار می‌رود، همچنین سبک بازی بسیار ساده‌ است و شما با تب کردن برروی صفحه باید خود را به سمت راست و چپ هدایت کنید.

در دنیای هنری و رویاگونه بازی Evil Cogs باید در هر لحظه منتظر حمله یک موجود خبیث باشید و با دقت به راه خود ادامه دهید. همچنین به راهنمایی‌های راوی توجه کنید تا بتوانید به بهترین شکل مراحل مختلف این بازی خلاقانه و هنری را طی کنید.

دانلود بازی خلاقانه Evil Cogs برای اندروید

بازی خلاقانه برای اندروید

دانلود بازی خلاقانه Evil Cogs برای iOS

بازی Zentris

باز هم یک بازی دیگر در سبک پازل اما با ایده‌ای خلاقانه و تازه. بازی زنتریس از یک صفحه مربعی شکل سه بعدی تشکیل شده که باید اشکال مختلف را بر روی آن سوار کنیم. این بازی شبیه بازی‌های جورچینی است که با پر شدن کامل یک ردیف، آن ردیف خالی شده و باید اشکال مختلف را در جاهای خالی پر کنیم.

بازی خلاقانه برای اندروید

البته در این بازی صفحه مربعی اشکال مختلف را باید به دو صورت سطحی و ارتفاعی درجاهای مناسب قرار دهید، یعنی صفحه پازل باید از دو جهت پر شود که این مورد به دشوار شدن حس پازل کمک می‌کند.

این بازی نیز موسیقی جذابی دارد و افکت‌های صوتی و بصری مختلفی در آن به کار رفته است.

دانلود بازی خلاقانه Zentris برای اندروید

3 در مورد “معرفی و دانلود سه بازی هنری و خلاقانه برای اندروید و iOS”

  1. Evil Cogs رو دانلود کردم خیلی خوبه. ولی چرا همش تبلیغات داره. چیکار کنم از شر تبلیغاتش خلاص شم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH