واکنش کاربران به توییت جنجالی وزیر ارتباطات پس از بازی دربی

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که بارها و بارها علاقه خود به تیم فوتبال پرسپولیس را در شبکه‌های اجتماعی بازگو کرده و سابقه فراوانی در کری‌ خوانی برای تیم استقلال دارد، شب گذشته و پس از برگزاری نود و پنجمین دربی پایتخت که با برد تیم پرسپولیش تهران همراه بود، در صفحه شخصی خود در توییتر و همچنین استوری اینستاگرام، نسبت به این برد واکنش نشان داد.

آذری جهرمی در توییتر خود با کنایه به دو ستاره تیم استقلال که نشان دهنده قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است، نوشت: «ولی به نظرم آن دو ستاره، سیاره باشند». در انتها هم با درج یک چشمک، نشان داد که هدف بیشتر جنبه شوخی و کری خوانی دارد.

این توییت آذری جهرمی واکنش‌های مختلفی  را به همراه داشت، برخی اعتقاد داشتند که وزیر ارتباطات نیز یک انسان است و می‌تواند برای پیروزی تیم محبوب خود خوشحال باشد و برای تیم رقیب کری بخواند. برخی نیز با انتقاد از توییت جهرمی، اشاره کردند که صفحه او شخصی نیست و وی به دلیل آنکه وزیر است، چند هزار دنبال کننده دارد، بنابراین نباید مسایل شخصی در این صفحه مطرح شود، همچنین کری خواندن در سطح و شان وزیر کشور نیست.

تعداد زیادی از هوادان تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز در واکنش به این توییت، تنها به کری خواندن برای یکدیگر و اشاره به مسائل داوری یا برد و باخت‌های دربی‌های گذشته پرداختند.

اما به هر شکل توییت وزیر ارتباطات مانند دفعات گذشته، با واکنش‌های گسترده و مثبت و منفی فراوانی همراه بود که در ادامه بخشی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

 

5 در مورد “واکنش کاربران به توییت جنجالی وزیر ارتباطات پس از بازی دربی”

  1. من خودم پرسپولیسیم ولی نه دو اتیشه
    دربی هارو نگا میکنم فقط برا هیجانش
    اصلا به جز معروفاش هم نمیدونم کدوم بازیکن برا کدوم تیمه
    ولی خب واقعا زندگی حرفه ای نباید با زندگی شخصی قاطی بشه
    هرچیزی جایی داره
    ولی خب قضیه اینه حقیقتا که وزیر جوونمون (یکیو گذاشتن که بگن دیدین جوون وارد میدون کردیم ولی خب اندازه ی پیرا نمی فهمه. معلومه فقط انتخاب کردن که اسم جوونا رو خراب کنن و بگن این اقا نمونش پس دوباره همون پیرا بیان راس بهتره) خلاصه این وزیر جوون که هیچ کاری از دستش برنیومد حقیقتا توی این دولت یا اگ کاری هم میخواست بکنه اگه تاثیر داشت کارش واقعا اون کار رو کنسل میکردن. خلاصه خودمون اقای بی اثری بود که تصمیم میگیره با این جنگولک بازیا خودشو اثبات کنه یک حرکتی تو زندگیش زده باشه
    لپ کلام اینه حرفه رو نباید قاطی مسایل کاری کرد این غیر حرفه ایه در همه جای جهان که ماهم نمیگیم اشتباه بوجود نمیاد این اقا همیشه از این حاشیه هاش داشت

  2. استقلال همیشه قهرمان

    چند ساله میرید فینال اسیا قهرمان نمیشید . زورتون میاد استقلال دوتا قهرمانی دار
    بسوزید

    10
    5
  3. خب بابا راست گفته، اون چه طرح افتضاحی بود رووی لباسشون.انگار ستاره ندیده اید یا میخواید یه چیزی رو به زور بکنید تووی چشم و مغز بیننده.انقدر زننده بود این ستاره ها که به قول آقای جهرمی شبیه سیاره هست

    5
    12
  4. واقعا ایشان در جایگاه وزارت باید این جمله رو بکار ببره
    بنظر من شما فرق سیاره و ستاره رو هم نمی دونی
    اگر این تفاوت رو میدونستی هیچ وقت این رو بکار نمی بردی

    14
    4
  5. دلیل این همه جنجال رو نمیفهمم. دقیقا مث وقتی که یه تیم ایرانی میره فینال و من میتونم علاقه ای به بردش نداشته باشمه دیگه.
    باید یکم جنبه هارو بالا برد

    2
    12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH