پوکو M3 پرو 5G با تراشه Dimensity 700 و نمایشگر 90 هرتزی عرضه خواهد شد

رویداد جهانی آینده برند پوکو در روز 19 مه (29 اردیبهشت ماه) با هدف رونمایی از اسمارت‌فون پوکو M3 پرو 5G برگزار خواهد شد. این مراسم در ساعت 8 شب به وقت GMT+8 برگزار شده و از طریق حساب‌های کاربری رسمی پوکو در شبکه‌های اجتماعی توئیتر و فیس‌بوک و همچنین کانال یوتیوبی این برند به‌صورت زنده پخش خواهد شد. با این‌حال کمپانی چینی پیش از عرضه رسمی پوکو M3 پرو 5G برخی مشخصه‌ها نظیر نمایشگر و تراشه به‌کارگیری شده در آن‌را موردتائید قرار داده است.

پوسترهای رسمی منتشر شده توسط این برند نشان می‌دهند که پوکو M3 پرو 5G مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. این نمایشگر موسوم به DotDisplay دارای حفره کروی‌شکل در بخش مرکزی بوده و از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. مشخصه DynamicSwitch به دستگاه امکان می‌دهد تا بسته به محتوای در حال نمایش روی پنل نرخ نوسازی آن‌را به‌صورت خودکار تنظیم نماید.

تراشه 7 نانومتری Dimensity 700 محصول شرکت مدیاتک مسئولیت تامین توان پردازشی اسمارت‌فون پوکو M3 پرو 5G را بر عهده دارد. استفاده از این تراشه نشان می‌دهد که پوکو M3 پرو 5G به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G بازار معرفی خواهد شد. همچنین این هندست نخستین اسمارت‌فون از سری M پوکو با قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G محسوب می‌شود.

تصاویر لو رفته از اسمارت‌فون نشان می‌دهند که پنل پشتی آن از طراحی 2 رنگ بهره خواهد برد. ناحیه مشکی‌رنگ تعبیه شده روی پنل پشتی از ماژول دوربین با چیدمان عمودی و لوگوی پوکو میزبانی می‌کند. سیستم دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و فلاش LED است. این هندست در 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، زرد و آبی روانه بازار خواهد شد.

تصویر پوکو M3 پرو 5G که توسط یک شخص خبرچین با نام Ishan Agarwal منتشر شده است

شایعات مطرح شده پیرامون پوکو M3 پرو 5G نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون احتمالا نسخه ری‌برند شده ردمی نوت 10 5G محسوب می‌شود. هندست ردمی با ویژگی‌هایی نظیر نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD مجهز به نرخ نوسازی 90 هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، تراشه Dimensity 700، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، 64 یا 128 گیگابایت حافظه‌داخلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، ماژول دوربین سه‌گانه شامل سنسورهای 48، 2 و 2 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی روانه بازار می‌شود.

2 در مورد “پوکو M3 پرو 5G با تراشه Dimensity 700 و نمایشگر 90 هرتزی عرضه خواهد شد”

  1. احمد نوروزی

    پوکو چیه باو. فک کن بخری ازت بپرسن ده بار اسمشو بگی تهش بگن خب حالا یه گوشی چینیه چه کلاسی میزاره ??

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH