ال‌جی G3 به‌راحتی قابل تعمیر است!

معمولا گوشی‌ها بعد از عرضه رسمی توسط برخی از وب‌سایت‌ها کالبدشکافی شده و تعمیر آن‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد، اما این بار شگفت‌زده می‌شوید اگر بشنوید قبل از ورود این گوشی به‌تمامی بازارها، این کار توسط گروهی انجام‌شده است.

gsmarena_001

گروه خشن ما، که UBreakifix نام دارد، این بار به سراغ آخرین پرچم‌دار ال‌جی یعنی G3 رفته‌ و با خارج کردن دل و روده این گوشی زیبا، تعمیر آن را مورد بررسی قرار ‌داده‌‌اند.

این کالبدشکافی نشان می‌دهد که قطعات جی ۳ همانطور که به‌راحتی از هم جداشده اند، براحتی نیز می‌توان آن‌ها را سرهم کرد. جالب است بدانید قطعات جی ۳ به‌عنوان آخرین پرچم‌دار ال‌جی تنها با ۱۴ پیچ دوستانه در کنار هم قرارگرفته‌اند!

ظاهرا کمپانی کره‌ای ال‌جی برای طراحی داخلی آخرین پرچم‌دار خود نیز حساسیت زیادی به خرج داده و آن را نسبت به تولیدات قبلی اش متفاوت‌تر ساخته است.

در این تلفن همراه، تمام قطعات بر روی یک برد قرارگرفته‌اند اما در نسل قبلی یعنی G2، از پنل های چندگانه برای قطعات استفاده‌شده بود. همچنین در این طراحی ما شاهد هستیم که قطعات این گوشی پس از باز شدن به‌راحتی قابل سوارشدن و جمع‌بندی هستند.

حال که تمام قطعات این اسمارت فون از هم جداشده است، دیگر نیازی نیست تا به هزینه تمام‌شده این گوشی فکر کنیم! با نگاهی به قطعات می‌توان حدس‌های زیادی زد!‌

این‌طور نیست؟

با‌هم به این کالبد شکافی نگاهی می‌اندازیم:

gsmarena_002 gsmarena_003 gsmarena_004 gsmarena_005 gsmarena_006

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH