اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی F42 5G تائیدیه WiFi Alliance را دریافت کرد

شرکت سامسونگ احتمالا در آینده‌ای بسیار نزدیک از یک اسمارت‌فون اقتصادی دیگر با نام گلکسی F42 5G رونمایی خواهد کرد. رویت این هندست در وبسایت WiFi Alliance از عرضه قریب‌الوقوع آن حکایت دارد. اطلاعات مندرج در فهرست نشان می‌دهند که این مدل در مراحل انتهایی تولید قرار داشته و در صورت عدم ایجاد هرگونه مشکل در آخرین لحظه احتمالا به‌زودی عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات فهرست منتشر شده در وبسایت، گلکسی F42 5G با قابلیت پشتیبانی از اتصال وای‌فای 802.11b/g/n/ac و شماره مدل SM-E426B/DS روانه بازار خواهد شد. بعلاوه این اسمارت‌فون مجهز به رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 خواهد بود. صرفنظر از این موارد، فهرست منتشر شده در وبسایت WiFi Alliance به جزئیات چندان دیگری پیرامون سامسونگ گلکسی F42 5G اشاره نکرده است.

با این‌حال کارشناسان بر این باورند که گلکسی F42 5G در واقع نسخه ری‌برند شده گلکسی M42 5G به‌شمار می‌رود. اکنون چند باری است که دستگاه‌های سری گلکسی F به‌عنوان ورژن ری‌برند شده سری گلکسی M عرضه می‌شوند. اسمارت‌فون گلکسی F52 5G چند روز پیش به بازار عرضه شد و اکنون برخی شایعات نشان می‌دهند که شرکت سامسونگ روی توسعه گلکسی M52 5G با مشخصاتی مشابه کار می‌کند.

این رویه سنتی احتمالا حداقل برای گلکسی F42 5G نیز ادامه خواهد یافت. در صورت تحقق این سناریو گلکسی F42 5G نسخه ری‌برند شده گلکسی M42 5G به‌شمار خواهد رفت. در این میان اگرچه ویژگی‌های اساسی هندست احتمالا بدون تغییر باقی خواهند ماند؛ اما اعمال برخی اصلاحات نسبی امری معقول به‌نظر می‌رسد.

از جنبه مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود که توان پردازشی گلکسی F42 5G از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 750 ساخت کوالکام به‌همراه 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین شود. تراشه مورد استفاده در هندست از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. بعلاوه این اسمارت‌فون احتمالا مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی نیز از یک حسگر 20 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. در خصوص ماهیت نمایشگر 6.6 اینچی هندست جزئیات چندانی اعلام نشده است؛ اما سامسونگ به منظور ارتقاء کیفیت خروجی نمایشگر احتمالا دست به اصلاحاتی خواهد زد.

2 در مورد “اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی F42 5G تائیدیه WiFi Alliance را دریافت کرد”

  1. چیزی بالاتر از میان رده و پایین تر از پرچمدار.
    گزینه خوبی واسه خرید نیست.
    کسی که بخواد هزینه کنه میره همون پرچم دار رو میگیره و کسی که نخواد میره میان رده های سری A رو میگیره که از کار در اومدن
    سری m و بعدش سری f شکست میخورن چون دلیلی واسه وجودشون نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH