معرفی اپلیکیشن Apowersoft Background Eraser: حذف ساده پس زمینه عکس‌ها

ممکن است در یک روز آفتابی برای تفریح و سرگرمی به منطقه‌ای بکر رفته باشید و مشغول عکاسی از خود و عزیزانتان باشید و در میان عکس‌هایتان، عکسی را پیدا کنید که در آن بسیار زیبا جلوه داده شوید اما به دلیل بک‌گراند نه چندان خوب عکس قادر به انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی نباشید. با معرفی یک اپلیکیشن برای حل این مشکل همراه آی‌تی‌رسان باشید.

اپلیکیشن حذف خودکار پس‌زمینه Apowersoft Background Eraser نرم افزاری در خصوص ویرایش عکس بوده که توسط هوش مصنوعی توانایی تشخیص سوژه از پس‌زمینه را دارد و این امکان می‌تواند در مواقع بسیاری علاوه بر جنبه سرگرمی، کاربرد فراوانی نیز داشته باشد. این برنامه بی‌شک یکی از برترین برنامه‌های ادیت عکس اندروید است که با آن با چند کلیک می‌توانید یک عکس نابود شده را نجات دهید؛ در واقع Apowersoft Background Eraser در سال 2020 به‌عنوان بهترین برنامه ادیت عکس اندروید انتخاب شد.

در این اپلیکیشن با سه نوع ادیت خاص که برای سلیقه‌های متفاوتی طراحی شده، رو‌به‌رو هستیم که در کنار سرعت بالای این اپلیکیشن در به انجام رساندن ویرایش‌ها باعث شده ترکیبی از بهترین ادیتور پس‌زمینه را برای زمان حال شاهد باشیم؛ از ویژگی‌های مثبت این اپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حذف پس‌زمینه عکس‌ها با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های اختصاصی که نمونه مشابه و نتایجی حتی نزدیک را در اپلیکیشن‌های امروزی مشاهده نکرده‌ایم
  • مجموعه‌ای از الگوها و پس‌زمینه‌های آماده
  • سرعت بالا و انقلابی نرم‌افزار نسبت به رقبا که باعث شده بیشتر کاربران برای جلوگیری از اتلاف وقت این برنامه را انتخاب کنند
  • حالت دستی برای حذف تصاویر پس‌زمینه با دقت بسیار بالا
  • توانایی اپلیکیشن در برش قسمت‌های سفارشی، قبل از حذف پس‌زمینه
  • انبوهی از گزینه‌های مناسب برای ایجاد عکس‌های شخصی از تصاویر پرتره
  • ارائه فایل‌های خروجی با کیفیت HD

اپلیکیشن Apowersoft Background Eraser توانسته تا آمار یک میلیون دانلود از گوگل پلی را به خودش اختصاص دهد؛ از طرفی امتیاز خوب ۴.۱ از ۵ را از سوی کاربران دریافت کرده اما فاصله امتیاز فعلی این اپ تا امتیاز کامل، حدود ۰.۹ است که این عدد یعنی نارضایتی عده‌ای از کاربران از آن؛ با این حال علت این نارضایتی‌ها چه مواردی می‌تواند باشد؟ طرح این سوال ما را به سوی نکات منفی این اپلیکیشن سوق می‌دهد. از دلایل نارضایتی کاربران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمبود در تعداد پس‌زمینه‌ها و تنوع کم آن‌ها باعث نارضایتی عده زیادی از کاربران مرد شده است که گویی طراح این اپلیکیشن آن را مختص خانم‌ها ساخته!
  • بیشتر پس‌زمینه‌های این اپلیکیشن به نوعی قدیمی و از مد افتاده هستند و پس زمینه زیبا و جذابی در اختیار کاربران قرار داده نشده که این موضوع باعث رنجش کاربران بوده است.
  • وابستگی بیش از حد اپ به دسترسی به اینترنت و نیاز آن به سرعت اینترنت بالا، به عنوان یک دلیل مهم برای نارضایتی کاربران شناخته می‌شود

2 در مورد “معرفی اپلیکیشن Apowersoft Background Eraser: حذف ساده پس زمینه عکس‌ها”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH