صعود به لینک اول با تبلیغ در گوگل افراک

همه کسب و کارها به دنبال این هستند که در نتایج جستجوی گوگل لینک اول باشند. دلیل این موضوع این است که زمانیکه افراد به دنبال سرویس یا محصولی هستند آن را در گوگل جستجو می کنند. اگر شما هم جز کسانی هستید که کسب و کار اینترنتی دارید بهتر است به دنبال رسیدن به لینک اول باشید. برای این هدف دو راهکار وجود دارد. راه حل اول سئو و بهینه سازی سایت و راه حل دوم تبلیغ در گوگل می باشد. سئو سایت یک پروسه زمانبر است که در طولانی مدت نتیجه می دهد. اما با تبلیغات گوگل در چند دقیقه می توانید به صدر نتایج گوگل برسید. البته باید بدانید که هزینه تبلیغ در گوگل کف یا سقف معینی ندارد و با هر بودجه‌ای قابل اجراست. هزینه به ازای هر کلیک به عوامل مختلف زیادی بستگی دارد.

چرا باید از تبلیغات گوگل ادز استفاده کرد؟

شاید تاکنون این سوال برای شما پیش آمده که چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنیم؟ بد نیست که بدانید گوگل بزرگترین موتور جستجو در جهان است که روزانه میلیاردها کاربر عبارت های مختلفی را در آن جستجو می کنند. در بین این جستجوها شما باید در مقابل دید مخاطبان هدفتان باشید. چندین لینک اول نتایج گوگل بهترین بیلبورد برای نمایش محصولات یا خدمات شما می باشد. با تبلیغات در صفحه اول گوگل شما می توانید فروشتان را افزایش دهید، برندسازی کنید و به افزایش مشتریان بالقوه خود بپردازید.

حتی سایت هایی که با استفاده از بهینه سازی سئو سایت رتبه ارگانیک خوبی برای سایت خود کسب کرده اند هم از تبلیغات گوگل ادز استفاده می کنند. از جمله دلایل استفاده از گوگل ادز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می توانید با سرمایه ای اندک، سرمایه گذاری کنید.
  • شما زمانی هزینه پرداخت می کنید که کلیک دریافت کنید. یعنی برندینگ همچنان با مشاهده تبلیغات توسط کاربران ادامه دار است.
  • می توانید تبلیغاتتان را در هر زمانی که تمایل دارید به نمایش درآورید.
  • می توانید سایتتان را در صفحه اول گوگل و در بالاترین جایگاه به نمایش درآورید.
  • می‌توانید با توجه به محصولات و خدماتتان انتخاب کنید که چه کسی تبلیغ گوگل ادز شما را ببیند.
  • در تبلیغات گوگل ادز هیچ محدودیتی برای بودجه وجود ندارد و شما می‌توانید با هر مبلغی این نوع تبلیغات را انجام دهید.
  • گوگل ادز به شما امکان می‌دهد که برای بودجه‌ی تبلیغاتی خود سقف تعیین کنید و دقیقا مشخص کنید که در هر روز چه میزان از بودجه‌ی شما صرف شود.
  • در تبلیغات گوگل ادز شما تنها هنگامی هزینه می‌کنید که کاربر بر روی لینک شما کلیک کرده باشد یا اپلیکیشن شما را در گوگل‌پلی نصب کند. لذا گوگل تلاش می‌کند با استفاده از سوابق کاربران و همچنین کلمات کلیدی، تبلیغ را به کاربرانی نمایش دهد که احتمالا به آن علاقمندند.

مراحل اجرای کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز

برای اینکه یک کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز ایجاد کنید باید چند مرحله را سپری کنید. ابتدا باید کلمه کلیدی مرتبط با تبلیغ خود را انتخاب کنید. سپس باید به نوشتن متن تبلیغ متناسب با کلمه کلیدی بپردازید. عواملی از جمله میزان رقابت کلمه کلیدی، سئوی صفحه تبلیغ و بودجه روزانه در نمایش تبلیغات اثر دارد. البته می توانید در این راستا از مشاوره رایگان افراک استفاده کنید. فقط کافی است بودجه و صفحه تبلیغ را مشخص کنید و بقیه مراحل را به ما بسپارید. مجموعه افراک بهترین کلمات کلیدی را برای تبلیغات شما انتخاب خواهد کرد و با ارزیابی مداوم نتایج نرخ کلیک و کلمات کلیدی را بهینه‌سازی کرده و مرتب آن را بهبود می دهد.

نقش کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل ادز

انتخاب کلمات کلیدی در موفقیت کمپین شما در تبلیغات گوگل ادز حیاتی است. قیمت هر کلیک، کیفیت سرنخ های به‌دست آمده و رقابت بر سر رتبه‌ی تبلیغ برای کلمات کلیدی مختلف متفاوت است. اولین مرحله در اجرای کمپین‌های تبلیغات گوگل ادز تعیین کلمات کلیدی با استفاده از ابزارهای گوگل است. کارشناسان افراک با داشتن تجربه‌ی اجرای کمپین‌های مختلف، بهترین کلمات کلیدی را برای تبلیغات گوگل ادوردز شما انتخاب می‌کنند و با پایش و بهینه‌سازی مرتب آن بیشترین بهره‌برداری از بودجه تبلیغاتی شما را ممکن می‌سازند.

 

اهداف تبلیغ گوگل ادوردز

  • کسب بیشترین نتیجه از تبلیغ در گوگل بخاطر هدفمند بودن کلمات.
  • رقابت با بزرگترین برند ها و دیده شدن در دهکده جهانی اینترنت
  • تبلیغ برند و سایت و افزایش ترافیک وب سایت در سطح وب
  • عبور از تبلیغات کاغذی و مزاحم و قدم نهادن در تبلیغات نوین با حداقل هزینه

انواع تبلیغ در گوگل ادز

در حال حاضر گوگل ادز از نظر نوع تبلیغات به پنج نوع دسته بندی شده است:

  • تبلیغ در گوگل سرچ یا Search advertising
  • تبلیغ برای موبایل یا Mobile advertising
  • تبلیغ در کانال های display گوگل یا Display advertising
  • تبلیغ ویدیویی یا Video advertising
  • تبلیغ فروشگاه‌ها یا Shopping advertising

تبلیغات گوگل برای چه افرادی نمایش داده می‌شود؟

یکی از ویژگی های عالی تبلیغ در گوگل، دسته بندی مخاطبین براساس معیارهای مختلف می باشد. این معیارها عبارتند از رده سنی افراد، علایق مختلف آن‌ها، جنسیت، موقعیت مکانی، نوع دستگاه مورد استفاده (تبلت، گوشی، کامپیوتر و …) و بازاریابی مجدد. به طور مثال شما این امکان را دارید که از گوگل بخواهید تبلیغات شما را به خانم‌ها با رنج سنی ۲۵_۳۵ سال نشان دهد. یا اینکه کسب و کار شما در شهر اصفهان است و شما را به ساکنان این شهر یا استان نشان دهد.

کلام آخر

شما می توانید با استفاده از خدمات تبلیغ در گوگل افراک به کسب و کار خود رونق دهید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان این مجموعه در راستای افزایش فروش و برندینگ استفاده کنید.

منبع: afrak.com

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “صعود به لینک اول با تبلیغ در گوگل افراک”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH