فروش فوق‌العاده LG G3 نسبت به گلکسی S5 در کره

lgg3_fronts_press

انگار پرچمدار جدید ال‌جی، جی 3 خوش فروش بوده و در خانه مثل نان خریداری می‌شود. این در حالی است که این کمپانی کره‌ای اعلام کرده است از زمان معرفی این هوشمند، روزانه 25000 تا 30000 دستگاه از آن بفروش می‌رسد، مقداری که دو برابر فروش جی 2، پرچمدار سال گذشته این کمپانی است.

جالب‌تر این است که بدانید، جی 3 نسبت به فروش روزانه 7 تا 8 هزار دستگاه از اس 5 در آغاز بکارش، 3 برابر بیشتر می‌فروشد. البته واضح است که الان دور، دور این اسمارتفون بود و بالاخره تجهیز به اولین صفحه نمایش QHD نیز در این فروش بی اثر نبوده است.

بعلاوه این نکته نیز جالب توجه است که بدانید بازار یابی ال‌جی برای این هوشمند، به پای کاری که سامسونگ انجام داد نرسیده و جی 3 ظاهرا خودش به تنهایی و بدون نیاز به تبلیغ‌های پر زرق و برق کلی طرفدار پیدا کرده است. با این فروش، بنظر می‌رسد که ال‌جی بتواند حداقل در خانه، به رتبه اول دست یابد.

البته این آمار تنها متعلق به کره جنوبی بوده و نمی‌توان آنرا به فروش در سرتاسر جهان تعمیم داد. باید منتظر بود و دید که این هوشمند در جهان چقدر می‌فروشد.

11 در مورد “فروش فوق‌العاده LG G3 نسبت به گلکسی S5 در کره”

  1. بازم مسخره بازی خوب الجی اومده سه ماه بعد سامسونگ گوشی زده خوب سامسونگ فروششو کرده دیگه و تازه داره افت قیمتم میکنه.اخه کجای دنیا الجی از سامسونگ بهتر بوده؟بعدشم تو فروش شرکت ها در چین سامسونگ دومین بود و سود12درصدی در حالیکه الجی تو رده چهارم و افت19درصدی!!!

  2. یادتون تنها ویژگی بی فایده G3 که مدام بزرگ میشه، همین صفحه نمایش QHD است مثل سنسور ضربان قلب S5

    1. صفحه نمایش QHD تنها ویژگی خوب G3 نیست ، کلی ویژگی خوب دیگه هم داره و فعلا که با این ویژگیهای خوب داره روزی سی هزار گوشی تو کشور کره میفروشه !

  3. با این دوربین فوق العادهای که G3 داره و صفحه نمایش QHD و استفاده از لیزر و کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب ، طبیعیه که فروش بالایی هم داشته باشه.

  4. همینقدر فروش اس5 هم به خاطر برند سامسونگ هست نه مشخصات گوشی
    اگه برند رو بذاریم کنار 200 درصد جی3 بهتر هست
    اگه با برند هم باشه اپل از همه بهتره

  5. حقیقتش G2 رو دوست نداشتم و کلا به سامسونگ حتی نگاهم نمیکنم هنوز…فقط با HTC و Apple حال می کردم ولی ایندفه از G3 هم خوشم اومده و بنظرم خیلی خوبه این گوشی…این فروشم نتیجه زحمتش…گوشی که خوبه باید گفت خوبه و تعصب نباید داشت حداقل بابای من مثل بابای بعضیا سهام دارِ هیچکدومشون نیست که افراطی نظر بدم 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH