گوشی سامسونگ گلکسی A22

گلکسی A22 سامسونگ با 6 گیگابایت رم و اندروید 11 به‌زودی معرفی خواهد شد

باید منتظر معرفی گوشی گلکسی A22 در دو نسخه 4G و 5G تا اخر همین ماه، توسط سامسونگ باشیم. اطلاعات تازه‌ای در این مورد توسط صفحه‌اینترنتی پشتیبان این گوشی، در وبسایت سامسونگ روسیه مشاهده شده‌ است که خبر از معرفی این گوشی در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

مدل 4G گوشی گلکسی A22، در وبسایت‌های مختلفی مثل FCC ،NBTC و Indonesia Telecom مشاهده شده است. صفحه اینترنتی پشتیبان این گوشی فعلا فقط شماره مدل این گوشی را ذکر کرده‌ است و هیچ خبری از مشخصات سخت‌افزاری نیست.

ماه قبل، گوشی سامسونگ گلکسی A22، در بنچمارک GeekBench مشاهده شد که مشخصاتی مثل پردازنده Helio G80، رم 6 گیگابایت و سیستم‌عامل اندروید 11 را نشان می‌داد. عکس‌های رندر شده لو رفته هم خبر از حفره U شکل در بالای گوشی می‌دهد. همچنین، با نگاه کردن به عکس‌‌ها می‌توان به وجود دوربین چهارگانه و یک عدد فلاش LED پی‌برد. این گوشی احتمالا در رنگ‌های سفید، سیاه، بنفش و سبز به بازار عرضه شود.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A22 نسخه 4G (شایعه)

این گوشی احتمالا ضخامت 8.5 میلی‌متری دارد و از یک صفحه‌نمایش امولد 6.4 اینچی هم بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش رزولوشن HD+ را با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز ارائه می‌دهد. در بطن این گوشی، یک پردازنده Helio G80 قرار گرفته و یک باتری 5000 میلی‌ آمپری وظیفه رساندن انرژی را به سرتاسر گوشی برعهده دارد.

دوربین سلفی این گوشی احتمالا یک نمونه 13 مگاپیکسلی باشد. 4 عدد دوربین در پشت گوشی قرار دارند که دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی از یک عدد دوربین 5 مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو عدد دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی هم بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی A22

1 در مورد “گلکسی A22 سامسونگ با 6 گیگابایت رم و اندروید 11 به‌زودی معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH