پاداش برخی ماموریت‌های شخصی در بازی GTA 6 احتمالا با بیت‌کوین پرداخت خواهد شد!

یکی از منابع خبری قابل اعتماد با نام تام هندرسون که پیش‌تر در خصوص سری بازی‌های Call of Duty و بتلفیلد اخبار موثقی را منتشر نموده است؛ اخیرا پیرامون بازی معرفی نشده Grand Theft Auto 6 جزئیات جالبی را با سایرین به اشتراک گذاشته است. به گفته وی بازی اکشن آینده شرکت Rockstar Games از بیت‌کوین به‌عنوان ارز درون بازی استفاده خواهد کرد. کاربران در ازای انجام برخی کارهای مشخص مقادیری از بیت‌کوین را به‌عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

پاداش انجام برخی ماموریت‌های فردی در بازی GTA 6 از طریق بیت‌کوین پرداخت خواهد شد

تام هندرسون در پست ارسالی خود خاطرنشان می‌کند: “من اخیرا شنیده‌ام که کاربران بازی GTA 6 در ازای تکمیل برخی ماموریت‌های درون بازی به جای پول نقد مقادیری بیت‌کوین را به‌عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. بدین‌ترتیب مشخصه بازار سهام همراه با یک کارگزاری برای ارزهای دیجیتالی مختلف مجددا به بازی اضافه خواهند شد. در صورت استفاده از بیت‌کوین در بازی GTA 6 چنین اقدامی به منزله یک دستاورد بزرگ برای این ارز دیجیتالی به‌شمار خواهد رفت.”

تام هندرسون در دومین پیام خود تصریح کرد که شخصیت‌های عالی‌رتبه که نیازمند انتقال مبالغ بالا به شکلی سریع و بدون امکان ردیابی هستند؛ انجام تراکنش‌های پرداخت با استفاده از بیت‌کوین را ترجیح خواهند داد. به گفته منابع خودی این اطلاعات از یک منبع خبری معتبر به‌دست آمده است؛ اما پیش از هرگونه اعلام رسمی بایستی آن‌ها را در حد یک شایعه تلقی کرد.

“برای رفع هرگونه سردرگمی بایستی خاطرنشان کرد منظور من این است که پرداخت‌های درون بازی با استفاده از بیت‌کوین انجام خواهد شد. این پرداخت‌ها مربوط به شخصیت‌هایی با جایگاه بالاتر خواهند بود؛ افرادی که مایل به جابه‌جایی مبالغ هنگفت به شکلی سریع و غیرقابل ردیابی هستند.” – Tom_Henderson@؛ 3 ژوئن 2021

تام هندرسون پیش‌تر پیرامون شخصیت‌های اصلی و تجربه زندگی در بازی Grand Theft Auto 6 صحبت کرده بود.

جزئیات مربوط به بازی آینده GTA 6

تام هندرسون پیش‌تر جزئیات مربوط به بازی Grand Theft Auto 6 را با سایرین به اشتراک گذاشت. وی در خصوص محیط پیرامون بازی و برخی جزئیات دیگر صحبت کرد.

این شخص دست‌اندرکار به درخواست یکی از کاربران توئیتر با نام مستعار thomas60316042 پاسخ داد. وی با عبارت “برای پنجمین بار درخواست می‌کنم تا پیرامون بازی GTA 6 توضیح دهید.” تام هندرسون را خطاب قرار داد. در ادامه آقای هندرسون تصمیم گرفت تا به درخواست این کاربر پاسخ دهد. وی گفت: “داستان بازی نه در دهه 1980 بلکه در عصر مدرن روی خواهد داد. بدین‌ترتیب انتظار می‌رود که ورژن ششم بازی GTA به لحاظ محیط پیرامون از شباهت بیش‌تری با Grand Theft Auto V برخوردار باشد؛ خصوصا آنکه آخرین پروژه از سری GTA فروش بسیار چشمگیری را تجربه نموده است.

تام هندرسون پیش‌تر جزئیات محدودی را پیرامون بازی GTA 6 به اشتراک گذاشته بود. به گفته وی برای نخستین بار در تاریخ بازی سه‌بعدی Grand Theft Auto شخصیت قهرمان زن در بازی ظاهر خواهد شد. همچنین وی بخش قابل‌توجهی از شایعات مطرح شده پیرامون این پروژه را رد کرد.

ششمین قسمت از بازی‌های سری GTA هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است. اما جیسون شرایر؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ پیرامون پیشرفت‌های این پروژه یادداشتی را منتشر نموده است. این روزنامه‌نگار در بررسی‌های خود از بازی Grand Theft Auto 6 با صفت “نسبتا بزرگ” یاد کرد.

2 در مورد “پاداش برخی ماموریت‌های شخصی در بازی GTA 6 احتمالا با بیت‌کوین پرداخت خواهد شد!”

  1. بیتکوینارو نریزید تو بازیا
    همین مونده بخاطر بازی جی تی ای بریزن بگیرنمون به جرم استخراج بیتکوین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH