تصاویر اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S21 FE در مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد

تصاویر پیش‌تر لو رفته طی ماه آوریل برای نخستین بار الگوی طراحی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S21 FE را به معرض نمایش گذاشتند. بر این اساس هندست جدید از ظاهری مشابه با اسمارت‌فون گلکسی S21 برخوردار است. اکنون مجموعه تصاویر جدید از اسمارت‌فون گلکسی S21 FE در فضای وب منتشر شده است. بر این اساس هندست مذکور در 4 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، سبز، بنفش و سفید عرضه خواهد شد.

ماه گذشته اسمارت‌فون گلکسی S21 FE با شماره مدل SM-G990B در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. هندست تست شده مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 888،  رم 6 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 11 بود.

بر اساس شایعات گلکسی S21 FE مجهز به یک نمایشگر تخت 6.41 اینچی (احتمالا از نوع آمولد) به‌همراه یک حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. این هندست با 2 ظرفیت متفاوت 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار شده و از شبکه‌های 5G نیز پشتیبانی می‌کند. انرژی موردنیاز دستگاه نیز از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود.

سامسونگ تاکنون پیرامون اسمارت‌فون گلکسی S21 FE هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است؛ اما ظاهرا تولید انبوه این هندست در ماه جولای آغاز شده و در 3 ماهه چهارم سال 2021 شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود. بعلاوه این گجت در وبسایت رسمی مکزیکی سامسونگ (Samsung Mexico) نیز مورد اشاره قرار گرفته است.

طی هفته‌های آینده احتمالا جزئیات بیش‌تری پیرامون سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر خواهد شد.

تصاویر لو رفته از گلکسی S21 FE در مدل‌های رنگی مختلف

2 در مورد “تصاویر اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S21 FE در مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد”

  1. همش حدس و گمان
    اما و اگر
    صبر کنیم رسمی معرفی شه
    که البته همیشه کمتر از چیزیه که واسش تبلیغات شده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH