اطلاعات فاش شده از برنامه‌های ”WatchOS 8” به یک اپل‌‌واچ مستقل‌تر از آیفون اشاره می‌کند

AppleWatch را میتوان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در دنیای تکنولوژی دانست که بخشی از این موفقیت به هماهنگی تقریبا بدون‌نقص نرم‌افزار و سخت‌افزار اپل بر‌می‌گردد؛ اما ممکن است اپل‌واچ پس از “WWDC” امسال دیگر آنچنان با آیفون شما یکپارچه نماند.

افشاگر معروف اپل “MacRumors” گزارش می‌دهد که توسعه‌دهنده Khaos Tian اطلاعات پروفایلی از App Store را با اشاره به نسخه‌های اعلام‌نشده “مختص به ساعت هوشمند” برنامه‌های Contact و Tips موجود در سایر دستگاه‌های Apple کشف کرده است. اگرچه بیشتر از این‌ عناوین چیز دیگری برای دیدن نیست، اما این موضوع نشان می‌دهد که آپدیت watchOS 8 ممکن است برای اپل‌واچ استقلال بیشتری از آیفون را ارائه دهد؛ به عنوان مثال، شما می‌توانید لیست مخاطبین خود را به‌ طور مستقیم از طریق گوشی خود مدیریت کنید یا فقط از روی مچ‌دست خود از رابط کاربری Apple Watch کمک بگیرید.

اطلاعات این‌ پروفایل همچنین به یک برنامه “ذهن” اشاره می‌کنند که در هیچ‌ سخت‌افزار اپلی در دسترس نیست. مشخص نیست که این برنامه دقیقا چه چیزی است؛ اگرچه تمرکز اپل روی سلامتی نشان می‌دهد که ممکن است این اپ به بهداشت‌روان یا ذهن‌آگاهی مرتبط باشد.

منابع بلومبرگ اخیراً ادعا کرده اند که اپل‌واچ در watchOS 8  بهبودهایی در “ردیابی‌سلامتی” خواهد‌ داشت، اما توضیح بیشتری ندادند.

Leak AppStore information

اقدامات اپل برای فشار آوردن به استقلال بیشتر خانواده اپل‌واچ با watchOS 8 چندان دور از ذهن نخواهد بود. این شرکت گام مهمی در جهت استقلال بیشتر اپل‌واچ با راه‌اندازی Family Setup در آپدیت WatchOS 7 برداشت؛ به کمک این‌آپدیت، بچه‌ها می‌توانند از یک اپل‌واچ متصل به آیفون والدین خود استفاده کنند.

ما برا این باور نیستیم که اپل‌واچ با این‌آپدیت نرم‌افزاری به استقلال تمام و کمال برسد (اگر چنین اتفاقی هرگز رخ دهد)، اما ممکن است به شما کمک کند گوشی خود را بیشتر در خانه بگذارید و راحت‌تر به برنامه‌های روزانه خود دسترسی داشته باشید.

نظر شما چیست؟ آیا داشتن یک اپل‌واچ مستقل از آیفون امری ضرروری است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH