10 روش برای تبلیغات ارزان

خیلی اوقات برای ما پیش می آید که می خواهیم برای کار خودمان یا فروش یک کالا تبلیغ کنیم و نیاز به ثبت تبلیغ در یک یا چند سایت آگهی رایگان داریم.

سایت آگهی رایگان، سایتی است که به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم آگهی های خودمان را به صورت رایگان در آنجا ثبت کنیم و برای خدمات، محصولات  و کالاهای دست دوم خودمان، مشتری پیدا کنیم.

اگر می خواهید 10 سایت آگهی رایگان برتر در ایران را بشناسید، با ما در این مقاله همراه باشید.

 

سایت آگهی رایگان چه کاربردی دارد؟

سایت های آگهی رایگان کاربردهای مختلفی دارند که در ادامه چند نمونه از آنها را با هم بررسی می کنیم:

  1. ثبت آگهی خدمات: اگر کار خدماتی دارید و می خواهید برای کار خودتان مشتری پیدا کنید، سایت های آگهی رایگان می توانند به شما کمک زیادی کنند. خدمات شما می تواند سرویس کولر، نصب پرده، طراحی سایت و… باشد.
  2. ثبت آگهی فروش محصول: اگر محصولی دارید که میخواهید آن را بفروشید و برایش مشتری پیدا کنید، می توانید از سایت آگهی رایگان استفاده کنید. محصول شما می تواند شامل هرچیزی از پوشاک گرفته تا محصولات آموزشی باشد.
  3. ثبت آگهی کالای دست دوم: اگر میخواهید کالاهای دست دوم و وسایل بدون استفاده خودتان را بفروشید، می توانید از سایت های آگهی رایگان برای این کار استفاده کنید.
  4. دریافت بک لینک: اگر می خواهید برای وبسایت خودتان بک لینک دریافت کنید و سئو وبسایتتان را بهینه سازی کنید، می توانید از سایت های آگهی برای این کار استفاده کنید.

 

 

روش کار سایت آگهی رایگان

سایت های آگهی رایگان، معمولا به این صورت کار می کنند که شما می توانید ثبت آگهی رایگان را در این سایت ها انجام دهید و برای دریافت امکانات اضافی، باید مبلغی را پرداخت کنید. این امکانات شامل مواردی مانند آگهی اول، آگهی پله ای، قراردادن لینک وبسایت و… می باشد.

 

10 سایت آگهی رایگان برتر در ایران

در ادامه، 10 سایت برتر در زمینه ثبت آگهی رایگان را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آنها برای ثبت آگهی های خودتان استفاده کنید.

1- دیوار: (divar.ir)

سایت دیوار یکی از پربازدیدترین سایت های ثبت تبلیغات رایگان در ایران است. این وبسایت هم امکانات و دسته بندی های مناسبی دارد و به شما امکان ثبت آگهی در استان ها و شهرهای مختلف ایران را می دهد.

2- شیپور: (sheypoor.com)

سایت شیپور، یکی دیگر از سایت های پربازدید و معروف ایرانی در زمینه ثبت آگهی است که به شما امکان ثبت آگهی رایگان را می دهد و می توانید در دسته بندی ها و استان های مختلف، آگهی خودتان را ثبت کنید.

 

3- سایت آگهی رایگان شهر 24:   (shahr24.com)

سایت شهر 24، یکی از سایت های محبوب ایرانی در زمینه ثبت آگهی رایگان است. این وبسایت به شما این امکان را می دهد که به صورت رایگان آگهی های خودتان را ثبت کنید و برای محصولات و خدمات خودتان، مشتری پیدا کنید.

در این وبسایت شما می توانید در دسته بندی های مختلف و در استان های مختلف، تبلیغات خودتان را ثبت کنید و ثبت تبلیغ در وبسایت شهر 24 کاملا رایگان است.

4- ایستگاه: (istgah.com)

سایت ایستگاه، یکی از قدیمی ترین و معروف ترین سایت های ایرانی است که می توانید در آن، ثبت تبلیغات رایگان انجام دهید. این سایت هم مانند موارد قبلی، به شما امکان ثبت آگهی در دسته بندی های متفاوت و شهرهای مختلف را می دهد.

 

5- نیاز 118: (niaz118.com)

سایت نیاز 118، سایت دیگری در زمینه ثبت آگهی است که به شما امکان ثبت رایگان آگهی را می دهد و می توانید در دسته بندی ها و استان های مختلف، تبلیغات خودتان را در این سایت ثبت کنید.

 

6- نیازپرداز:  (niazpardaz.com)

سایت نیازپرداز، سایت نیازمندی رایگان دیگری است که با استفاده از آن، می توانید آگهی های خودتان را ثبت کنید و بیشتر دیده شوید. این سایت همچنین به شما امکان ثبت تورهای مسافرتی را هم می دهد که امکان جالبی است.

 

7- ای فروش: (eforosh.com)

ای فروش، یکی دیگر از سایت های قدیمی و با سابقه ایرانی در زمینه سایت نیازمندی رایگان است که می توانید در آن آگهی های خودتان را به صورت کاملا رایگان ثبت کنید و از دسته بندی ها و آگهی استانی این سایت هم می توانید استفاده کنید.

 

8- ایران تجارت: (iran-tejarat.com)

ایران تجارت، یک سایت نیازمندی رایگان است که مانند موارد قبلی، به شما امکان ثبت آگهی به صورت رایگان را می دهد و می توانید از آن برای افزایش مشتریان کسب و کار خودتان استفاده کنید.

 

9- آگهی چی: (agahichi.com)

سایت آگهی چی، یکی از سایت های جدید در حوزه ثبت آگهی است که با ثبت آگهی خودتان در آن، می توانید بیشتر دیده شوید و مخاطبان بیشتری را به سمت محصولات و خدمات خودتان جذب کنید.

 

10- نیازمندی همشهری: (rahnama.com)

همه ما روزنامه همشهری را به خوبی می شناسیم و با آن آشنایی داریم، نیازمندی همشهری، سایت ثبت آگهی رایگان روزنامه همشهری است که به شما امکان ثبت نیازمندی رایگان را می دهد و می توانید با ثبت آگهی در این سایت، بیشتر دیده شوید و مخاطبان بیشتری را به محصولات و خدمات خودتان جذب کنید.

 

نکات مهم در ثبت آگهی در سایت نیازمندی رایگان

در ادامه، می خواهیم نکاتی را به شما بگوییم که باعث می شوند، آگهی شما در سایت نیازمندی رایگان بیشتر دیده شود و تبلیغات موفق تری را داشته باشید:

  1. عکس مناسب: عکس آگهی شما باید کاملا واضح و شفاف باشد و محصول یا خدمات شما را به خوبی به مخاطب نشان دهد. از قراردادن عکس های نامشخص و غیرمرتبط روی آگهی خودتان، شدیدا پرهیز کنید.
  2. عنوان جذاب: عنوان آگهی شما، می تواند مخاطبان را به صفحه آگهی بکشاند. به همین خاطر خیلی مهم است که یک عنوان جذاب و تبلیغات برای آگهی خودتان انتخاب کنید.
  3. توضیحات مناسب: توضیحات آگهی شما باید کامل و دقیق باشد و به صورت کامل در مورد آگهی توضیح دهد. سعی کنید در توضیحات به سوالات ذهنی مخاطبان خودتان هم پاسخ بدهید. با پاسخ به سوالات ذهنی مخاطبان، تنها افرادی که سوال خیلی ضروری داشته باشند یا قصد خرید داشته باشند با شما تماس می گیرند.

 

جمع بندی

در این مقاله، 10 سایت آگهی رایگان برتر در ایران را معرفی کردیم که با استفاده از آنها می توانید، تبلیغات اینترنتی رایگان انجام دهید و محصولات و خدمات خودتان را به افراد بیشتری معرفی کنید.

امیدواریم با استفاده از این سایت ها بتوانید نتایج فوق العاده ای را از تبلیغات خودتان دریافت کنید و مشتریان زیادی را به کسب و کار خودتان جذب کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH